32 Publikationen

Alle markieren

[32]
2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2949408 OA
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2022). Active ingredients and factors for deep processing during an example-based training intervention. Learning Environments Research, 25, 17-39. https://doi.org/10.1007/s10984-020-09347-6
PUB | PDF | DOI | WoS
 
[31]
2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2962645
Hefter, M. H., Fromme, B., & Berthold, K. (2022). Digital training intervention on strategies for tackling physical misconceptions—Self-explanation matters. Applied Cognitive Psychology, 36(3), 648-658. https://doi.org/10.1002/acp.3951
PUB | DOI | WoS
 
[30]
2022 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2962732
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2022). Learning from video examples during an online training intervention. Presented at the EARLI SIG 6 &7 Conference, Zollikofen, Switzerland.
PUB
 
[29]
2022 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2961543
Bödding, R., Bentler, D., Brünninghaus, M., Deppe, S., Hefter, M. H., Oestreich, H., Röcker, C., et al. (2022). Extended Reality in der technischen Ausbildung - Ein Ausblick auf das Innovationsprojekt iAtA. In Gesellschaft für Arbeitswissenschaften e.V. (Ed.), Technologie und Bildung in hybriden Arbeitswelten : 68. Kongress der Gesellschaft für Arbeitswissenschaft : 02. - 04. März 2022 Sankt Augustin: GfA-Press.
PUB
 
[28]
2021 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2959600
Hefter, M. H., Fromme, B., & Berthold, K. (2021). Digital training intervention on how to tackle students’ misconceptions in physics. Presented at the Conference of the European Association for Practitioner Research on Improving Learning (EAPRIL), Online.
PUB
 
[27]
2021 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2957102
Hefter, M. H. (2021). Web-based training and the roles of self-explaining, mental effort, and smartphone usage. Technology, Knowledge and Learning. https://doi.org/10.1007/s10758-021-09563-w
PUB | DOI | WoS
 
[26]
2021 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2957522
Hefter, M. H. (2021). Learning via a web-based training intervention – What roles do mental effort and smartphone usage play?. Presented at the 13th International Cognitive Load Theory Conference (ICLTC), Kingston, Canada.
PUB
 
[25]
2021 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2957463
Hefter, M. H., Roelle, J., Renkl, A., & Berthold, K. (2021). Effekte eines digitalen Trainings zur fokussierten Verarbeitung von Erklärungen. Presented at the Tagung der Fachgruppe Pädagogische Psychologie (PAEPSY) der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (DGPs), Heidelberg.
PUB
 
[24]
2020 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2957523
Hefter, M. H., vom Hofe, R., & Berthold, K. (2020). Example-based learning in mathematics: A digital training intervention on proportionality. Presented at the 52nd Congress of the German Psychological Society (Deutsche Gesellschaft für Psychologie, DGPs), Vienna, Austria (Conference cancelled).
PUB
 
[23]
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2942843
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2020). Preparing learners to self-explain video examples: text or video introduction? Computers in Human Behavior, 110, 1-9. https://doi.org/10.1016/j.chb.2020.106404
PUB | DOI | WoS
 
[22]
2020 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2943621
Hefter, M. H., vom Hofe, R., & Berthold, K. (2020). Field-testing a digital training intervention on proportionality: Can clipart explainers help learners?. Presented at the EARLI SIG 2 Conference, Prague, Czech Republic.
PUB
 
[21]
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933288
Hefter, M. H., ten Hagen, I., Krense, C., Berthold, K., & Renkl, A. (2019). Effective and efficient acquisition of argumentation knowledge by self-explaining examples: videos, texts, or graphic novels? Journal of Educational Psychology, 111(8), 1396–1405. https://doi.org/10.1037/edu0000350
PUB | DOI | WoS
 
[20]
2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2937275
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2019). Tiefe Verarbeitung und Lernerfolg beim Lernen aus Videos. Presented at the Gemeinsame Tagung der Fachgruppen Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie (PAEPSY), Leipzig, Deutschland.
PUB
 
[19]
2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2936123
Hefter, M. H., ten Hagen, I., Krense, C., Berthold, K., & Renkl, A. (2019). Effective and efficient example-based learning: videos, texts, or graphic novels?. Presented at the 18th Biennial Conference of the European Association for Learning and Instruction (EARLI), Aachen, Germany.
PUB
 
[18]
2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2936095
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2019). Effective and efficient preparation for self-explaining video examples. Presented at the 12th International Cognitive Load Theory Conference (ICLTC), Maastricht, The Netherlands.
PUB
 
[17]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2912652
Hefter, M. H., Renkl, A., Riess, W., Schmid, S., Fries, S., & Berthold, K. (2018). Training interventions to foster skill and will of argumentative thinking. The Journal of Experimental Education, 86(3), 325-343. https://doi.org/10.1080/00220973.2017.1363689
PUB | DOI | WoS
 
[16]
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2909149
Bauer, J., Berthold, K., Hefter, M. H., Prenzel, M., & Renkl, A. (2017). Wie können Lehrkräfte und ihre Schülerinnen und Schüler lernen, fragile Evidenz zu verstehen und zu nutzen? Psychologische Rundschau, 68(3), 188-192. https://doi.org/10.1026/0033-3042/a000363
PUB | DOI | WoS
 
[15]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2913601
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2017). Effects of a training intervention on knowledge integration in physics. Presented at the 17th Biennial Conference of the European Association for Learning and Instruction (EARLI), Tampere, Finland.
PUB
 
[14]
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2914082
Bauer, J., Berthold, K., Hefter, M. H., Prenzel, M., & Renkl, A. (2017). Wie können Lehrkräfte und ihre Schüler im Umgang mit Evidenz trainiert werden?. Presented at the Gemeinsame Tagung der Fachgruppen Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie (PAEPSY), Münster, Deutschland.
PUB
 
[13]
2016 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909170
Hefter, M. H., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., Fries, S., & Berthold, K. (2016). Effekte eines Trainings zur kombinierten Förderung von Fertigkeiten und Bereitschaft argumentativen Denkens. Presented at the 50. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (DGPs), Leipzig, Deutschland.
PUB
 
[12]
2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2759166
Hefter, M. H., Renkl, A., Riess, W., Schmid, S., Fries, S., & Berthold, K. (2015). Effects of a training intervention to foster precursors of evaluativist epistemological understanding and intellectual values. Learning and Instruction, 39, 11-22. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2015.05.002
PUB | DOI | WoS
 
[11]
2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909179
Renkl, A., Krense, C., Hefter, M. H., Berthold, K., & Riess, W. (2015). Example-based acquisition of argumentation skills: video-based or written examples?. Presented at the 8th International Cognitive Load Theory Conference (ICLTC), Fort Collins, USA.
PUB
 
[10]
2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909177
Hefter, M. H., Berthold, K., Renkl, A., Rieß, W., & Fries, S. (2015). Trainings zum argumentativen Denken beim Umgang mit fragilen und konfligierenden Positionen. Presented at the Abschlussveranstaltung des DFG-Schwerpunktprogramms „Wissenschaft und Öffentlichkeit” (SPP 1409), Münster, Deutschland.
PUB
 
[9]
2015 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2757384 OA
Hefter, M. H. (2015). Training skill and will of argumentative thinking. Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld.
PUB | PDF
 
[8]
2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909178
Hefter, M. H., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., Fries, S., & Berthold, K. (2015). Fostering skill and will of argumentative thinking through training interventions. Presented at the 16th Biennial Conference of the European Association for Learning and Instruction (EARLI), Limassol, Cyprus.
PUB
 
[7]
2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2679439
Hefter, M. H., Berthold, K., Renkl, A., Riess, W., Schmid, S., & Fries, S. (2014). Effects of a training intervention to foster argumentation skills while processing conflicting scientific positions. Instructional Science, 42(6), 929-947. https://doi.org/10.1007/s11251-014-9320-y
PUB | DOI | WoS
 
[6]
2014 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909181
Hefter, M. H., Berthold, K., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., & Fries, S. (2014). Effekte eines Trainings zur Förderung epistemologischer Überzeugungen und intellektueller Werte. Presented at the 2. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Frankfurt, Deutschland.
PUB
 
[5]
2014 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909180
Hefter, M. H., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., Fries, S., & Berthold, K. (2014). How to foster skill and will of argumentative thinking. Presented at the workshop “Arguing about scientific information” of the DFG Special Priority Program “Science and the public” (SPP 1409), Münster, Germany.
PUB
 
[4]
2013 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909184
Hefter, M. H., Hellmann, M., Tombrink, A., Berthold, K., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., et al. (2013). How to foster the will to engage in argumentative thinking. Presented at the 15th Biennial Conference of the European Association for Learning and Instruction (EARLI), Munich, Germany.
PUB
 
[3]
2013 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909185
Hefter, M. H., Hellmann, M., Tombrink, A., Berthold, K., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., et al. (2013). Instruktionale Förderung der Bereitschaft zum argumentativen Denken beim Umgang mit konfligierenden Positionen und fragiler Evidenz. Presented at the 1. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Kiel, Deutschland.
PUB
 
[2]
2013 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909183
Hefter, M. H., Berthold, K., Renkl, A., Riess, W., Schmid, S., & Fries, S. (2013). Förderung argumentativen Denkens bei der Verarbeitung konfligierender Positionen. Presented at the 14. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie, Hildesheim, Deutschland.
PUB
 
[1]
2012 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909186
Hefter, M. H. (2012). Training skill and will of argumentative reasoning. Presented at the doctoral workshop of the DFG Special Priority Program “Science and the public” (SPP 1409), Kassel, Germany.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: apa (6th ed.)

Export / Einbettung

32 Publikationen

Alle markieren

[32]
2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2949408 OA
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2022). Active ingredients and factors for deep processing during an example-based training intervention. Learning Environments Research, 25, 17-39. https://doi.org/10.1007/s10984-020-09347-6
PUB | PDF | DOI | WoS
 
[31]
2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2962645
Hefter, M. H., Fromme, B., & Berthold, K. (2022). Digital training intervention on strategies for tackling physical misconceptions—Self-explanation matters. Applied Cognitive Psychology, 36(3), 648-658. https://doi.org/10.1002/acp.3951
PUB | DOI | WoS
 
[30]
2022 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2962732
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2022). Learning from video examples during an online training intervention. Presented at the EARLI SIG 6 &7 Conference, Zollikofen, Switzerland.
PUB
 
[29]
2022 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2961543
Bödding, R., Bentler, D., Brünninghaus, M., Deppe, S., Hefter, M. H., Oestreich, H., Röcker, C., et al. (2022). Extended Reality in der technischen Ausbildung - Ein Ausblick auf das Innovationsprojekt iAtA. In Gesellschaft für Arbeitswissenschaften e.V. (Ed.), Technologie und Bildung in hybriden Arbeitswelten : 68. Kongress der Gesellschaft für Arbeitswissenschaft : 02. - 04. März 2022 Sankt Augustin: GfA-Press.
PUB
 
[28]
2021 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2959600
Hefter, M. H., Fromme, B., & Berthold, K. (2021). Digital training intervention on how to tackle students’ misconceptions in physics. Presented at the Conference of the European Association for Practitioner Research on Improving Learning (EAPRIL), Online.
PUB
 
[27]
2021 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2957102
Hefter, M. H. (2021). Web-based training and the roles of self-explaining, mental effort, and smartphone usage. Technology, Knowledge and Learning. https://doi.org/10.1007/s10758-021-09563-w
PUB | DOI | WoS
 
[26]
2021 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2957522
Hefter, M. H. (2021). Learning via a web-based training intervention – What roles do mental effort and smartphone usage play?. Presented at the 13th International Cognitive Load Theory Conference (ICLTC), Kingston, Canada.
PUB
 
[25]
2021 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2957463
Hefter, M. H., Roelle, J., Renkl, A., & Berthold, K. (2021). Effekte eines digitalen Trainings zur fokussierten Verarbeitung von Erklärungen. Presented at the Tagung der Fachgruppe Pädagogische Psychologie (PAEPSY) der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (DGPs), Heidelberg.
PUB
 
[24]
2020 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2957523
Hefter, M. H., vom Hofe, R., & Berthold, K. (2020). Example-based learning in mathematics: A digital training intervention on proportionality. Presented at the 52nd Congress of the German Psychological Society (Deutsche Gesellschaft für Psychologie, DGPs), Vienna, Austria (Conference cancelled).
PUB
 
[23]
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2942843
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2020). Preparing learners to self-explain video examples: text or video introduction? Computers in Human Behavior, 110, 1-9. https://doi.org/10.1016/j.chb.2020.106404
PUB | DOI | WoS
 
[22]
2020 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2943621
Hefter, M. H., vom Hofe, R., & Berthold, K. (2020). Field-testing a digital training intervention on proportionality: Can clipart explainers help learners?. Presented at the EARLI SIG 2 Conference, Prague, Czech Republic.
PUB
 
[21]
2019 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933288
Hefter, M. H., ten Hagen, I., Krense, C., Berthold, K., & Renkl, A. (2019). Effective and efficient acquisition of argumentation knowledge by self-explaining examples: videos, texts, or graphic novels? Journal of Educational Psychology, 111(8), 1396–1405. https://doi.org/10.1037/edu0000350
PUB | DOI | WoS
 
[20]
2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2937275
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2019). Tiefe Verarbeitung und Lernerfolg beim Lernen aus Videos. Presented at the Gemeinsame Tagung der Fachgruppen Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie (PAEPSY), Leipzig, Deutschland.
PUB
 
[19]
2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2936123
Hefter, M. H., ten Hagen, I., Krense, C., Berthold, K., & Renkl, A. (2019). Effective and efficient example-based learning: videos, texts, or graphic novels?. Presented at the 18th Biennial Conference of the European Association for Learning and Instruction (EARLI), Aachen, Germany.
PUB
 
[18]
2019 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2936095
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2019). Effective and efficient preparation for self-explaining video examples. Presented at the 12th International Cognitive Load Theory Conference (ICLTC), Maastricht, The Netherlands.
PUB
 
[17]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2912652
Hefter, M. H., Renkl, A., Riess, W., Schmid, S., Fries, S., & Berthold, K. (2018). Training interventions to foster skill and will of argumentative thinking. The Journal of Experimental Education, 86(3), 325-343. https://doi.org/10.1080/00220973.2017.1363689
PUB | DOI | WoS
 
[16]
2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2909149
Bauer, J., Berthold, K., Hefter, M. H., Prenzel, M., & Renkl, A. (2017). Wie können Lehrkräfte und ihre Schülerinnen und Schüler lernen, fragile Evidenz zu verstehen und zu nutzen? Psychologische Rundschau, 68(3), 188-192. https://doi.org/10.1026/0033-3042/a000363
PUB | DOI | WoS
 
[15]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | PUB-ID: 2913601
Hefter, M. H., & Berthold, K. (2017). Effects of a training intervention on knowledge integration in physics. Presented at the 17th Biennial Conference of the European Association for Learning and Instruction (EARLI), Tampere, Finland.
PUB
 
[14]
2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2914082
Bauer, J., Berthold, K., Hefter, M. H., Prenzel, M., & Renkl, A. (2017). Wie können Lehrkräfte und ihre Schüler im Umgang mit Evidenz trainiert werden?. Presented at the Gemeinsame Tagung der Fachgruppen Entwicklungspsychologie und Pädagogische Psychologie (PAEPSY), Münster, Deutschland.
PUB
 
[13]
2016 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909170
Hefter, M. H., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., Fries, S., & Berthold, K. (2016). Effekte eines Trainings zur kombinierten Förderung von Fertigkeiten und Bereitschaft argumentativen Denkens. Presented at the 50. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (DGPs), Leipzig, Deutschland.
PUB
 
[12]
2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2759166
Hefter, M. H., Renkl, A., Riess, W., Schmid, S., Fries, S., & Berthold, K. (2015). Effects of a training intervention to foster precursors of evaluativist epistemological understanding and intellectual values. Learning and Instruction, 39, 11-22. https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2015.05.002
PUB | DOI | WoS
 
[11]
2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909179
Renkl, A., Krense, C., Hefter, M. H., Berthold, K., & Riess, W. (2015). Example-based acquisition of argumentation skills: video-based or written examples?. Presented at the 8th International Cognitive Load Theory Conference (ICLTC), Fort Collins, USA.
PUB
 
[10]
2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909177
Hefter, M. H., Berthold, K., Renkl, A., Rieß, W., & Fries, S. (2015). Trainings zum argumentativen Denken beim Umgang mit fragilen und konfligierenden Positionen. Presented at the Abschlussveranstaltung des DFG-Schwerpunktprogramms „Wissenschaft und Öffentlichkeit” (SPP 1409), Münster, Deutschland.
PUB
 
[9]
2015 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2757384 OA
Hefter, M. H. (2015). Training skill and will of argumentative thinking. Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld.
PUB | PDF
 
[8]
2015 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909178
Hefter, M. H., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., Fries, S., & Berthold, K. (2015). Fostering skill and will of argumentative thinking through training interventions. Presented at the 16th Biennial Conference of the European Association for Learning and Instruction (EARLI), Limassol, Cyprus.
PUB
 
[7]
2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2679439
Hefter, M. H., Berthold, K., Renkl, A., Riess, W., Schmid, S., & Fries, S. (2014). Effects of a training intervention to foster argumentation skills while processing conflicting scientific positions. Instructional Science, 42(6), 929-947. https://doi.org/10.1007/s11251-014-9320-y
PUB | DOI | WoS
 
[6]
2014 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909181
Hefter, M. H., Berthold, K., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., & Fries, S. (2014). Effekte eines Trainings zur Förderung epistemologischer Überzeugungen und intellektueller Werte. Presented at the 2. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Frankfurt, Deutschland.
PUB
 
[5]
2014 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909180
Hefter, M. H., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., Fries, S., & Berthold, K. (2014). How to foster skill and will of argumentative thinking. Presented at the workshop “Arguing about scientific information” of the DFG Special Priority Program “Science and the public” (SPP 1409), Münster, Germany.
PUB
 
[4]
2013 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909184
Hefter, M. H., Hellmann, M., Tombrink, A., Berthold, K., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., et al. (2013). How to foster the will to engage in argumentative thinking. Presented at the 15th Biennial Conference of the European Association for Learning and Instruction (EARLI), Munich, Germany.
PUB
 
[3]
2013 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909185
Hefter, M. H., Hellmann, M., Tombrink, A., Berthold, K., Renkl, A., Rieß, W., Schmid, S., et al. (2013). Instruktionale Förderung der Bereitschaft zum argumentativen Denken beim Umgang mit konfligierenden Positionen und fragiler Evidenz. Presented at the 1. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Kiel, Deutschland.
PUB
 
[2]
2013 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909183
Hefter, M. H., Berthold, K., Renkl, A., Riess, W., Schmid, S., & Fries, S. (2013). Förderung argumentativen Denkens bei der Verarbeitung konfligierender Positionen. Presented at the 14. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie, Hildesheim, Deutschland.
PUB
 
[1]
2012 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909186
Hefter, M. H. (2012). Training skill and will of argumentative reasoning. Presented at the doctoral workshop of the DFG Special Priority Program “Science and the public” (SPP 1409), Kassel, Germany.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: apa (6th ed.)

Export / Einbettung