Learning protocols in a digital lecture: Cognitive, but not metacognitive prompts enhance comprehension and transfer
Kubik V, Hefter MH, Nückles M, Berthold K (2024)
Presented at the 11. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Potsdam, Germany.
Konferenzbeitrag | Englisch
Download
Es wurden keine Dateien hochgeladen. Nur Publikationsnachweis!
Autor*in
Erscheinungsjahr
2024
Konferenz
11. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF)
Konferenzort
Potsdam, Germany
Konferenzdatum
2024-03 – 2024-03
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2988259
Zitieren
Kubik V, Hefter MH, Nückles M, Berthold K. Learning protocols in a digital lecture: Cognitive, but not metacognitive prompts enhance comprehension and transfer. Presented at the 11. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Potsdam, Germany.
Kubik, V., Hefter, M. H., Nückles, M., & Berthold, K. (2024). Learning protocols in a digital lecture: Cognitive, but not metacognitive prompts enhance comprehension and transfer. Presented at the 11. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Potsdam, Germany.
Kubik, Veit, Hefter, Markus Herbert, Nückles, M., and Berthold, Kirsten. 2024. “Learning protocols in a digital lecture: Cognitive, but not metacognitive prompts enhance comprehension and transfer”. Presented at the 11. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Potsdam, Germany .
Kubik, V., Hefter, M. H., Nückles, M., and Berthold, K. (2024).“Learning protocols in a digital lecture: Cognitive, but not metacognitive prompts enhance comprehension and transfer”. Presented at the 11. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Potsdam, Germany.
Kubik, V., et al., 2024. Learning protocols in a digital lecture: Cognitive, but not metacognitive prompts enhance comprehension and transfer. Presented at the 11. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Potsdam, Germany.
V. Kubik, et al., “Learning protocols in a digital lecture: Cognitive, but not metacognitive prompts enhance comprehension and transfer”, Presented at the 11. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Potsdam, Germany, 2024.
Kubik, V., Hefter, M.H., Nückles, M., Berthold, K.: Learning protocols in a digital lecture: Cognitive, but not metacognitive prompts enhance comprehension and transfer. Presented at the 11. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Potsdam, Germany (2024).
Kubik, Veit, Hefter, Markus Herbert, Nückles, M., and Berthold, Kirsten. “Learning protocols in a digital lecture: Cognitive, but not metacognitive prompts enhance comprehension and transfer”. Presented at the 11. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Potsdam, Germany, 2024.