10 Publikationen

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[10]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933181
Second Language Tutoring using Social Robots. A Large-Scale Study
Vogt P, van den Berghe R, de Haas M, Hoffmann L, Kanero J, Mamus E, Montanier J-M, Oranç C, Oudgenoeg-Paz O, Garcia DH, Papadopoulos F, et al. (2019)
In: IEEE/ACM Int. Conf. on Human-Robot Interaction (HRI 2019).
PUB | PDF
 
[9]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2917411
Guidelines for Designing Social Robots as Second Language Tutors
Belpaeme T, Vogt P, van den Berghe R, Bergmann K, Göksun T, de Haas M, Kanero J, Kennedy J, Küntay AC, Oudgenoeg-Paz O, Papadopulos F, et al. (2018)
International Journal of Social Robotics 10(3): 325-341.
PUB | DOI | Download (ext.) | WoS | PubMed | Europe PMC
 
[8]
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Eingereicht | PUB-ID: 2915832
Iconic gestures improve second language learning from a social robot
Vogt P, de Wit J, Schodde T, Willemsen B, Bergmann K, de Haas M, Kopp S, Krahmer E (Submitted)
Presented at the ISGS: International Society for Gesture Studies, Cape Town, South Africa.
PUB
 
[7]
2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914397
The Effect of a Robot's Gestures and Adaptive Tutoring on Children's Acquisition of Second Language Vocabularies
de Wit J, Schodde T, Willemsen B, Bergmann K, de Haas M, Kopp S, Krahmer E, Vogt P (2018)
In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018. 50-58.
PUB | DOI
 
[6]
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2916665
Adaptive Robot Second Language Tutoring for Children
Schodde T, Kopp S (2018)
In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018. 317-318.
PUB | DOI
 
[5]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2915831
Adaptation and gestures in second language tutoring using social robots
Vogt P, de Wit J, Schodde T, Willemsen B, Bergmann K, de Haas M, Kopp S, Krahmer E (2017)
Presented at the Workshop on early literacy and (digital) media, Paderborn, Germany.
PUB
 
[4]
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906869
Adaptive Robot Language Tutoring Based on Bayesian Knowledge Tracing and Predictive Decision-Making
Schodde T, Bergmann K, Kopp S (2017)
In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017. New York: ACM Press: 128-136.
PUB | PDF | DOI
 
[3]
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2910556
Exploring the Effect of Gestures and Adaptive Tutoring on Children’s Comprehension of L2 Vocabularies
de Wit J, Schodde T, Willemsen B, Bergmann K, de Haas M, Kopp S, Krahmer E, Vogt P (2017)
In: Proceedings of the Workshop R4L at ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017.
PUB | PDF
 
[2]
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913042
How to Manage Affective State in Child-Robot Tutoring Interactions?
Schodde T, Hoffmann L, Kopp S (2017)
In: Proceedings of the International Conference on Companion Technology 2017. IEEE: 1-6.
PUB | PDF | DOI
 
[1]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914565
Observing human tutoring to develop robot-based language lessons
Kanero J, de Haas M, Mamus E, Oranç C, van den Berghe R, Verhagen J, Oudgenoeg-Paz O, Bergmann K, Schodde T, C. Küntay A, Göksun T, et al. (2017)
Presented at the 5th European and 8th Nordic Symposium on Multimodal Communication, Bielefeld.
PUB | PDF
 

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2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933181
Second Language Tutoring using Social Robots. A Large-Scale Study
Vogt P, van den Berghe R, de Haas M, Hoffmann L, Kanero J, Mamus E, Montanier J-M, Oranç C, Oudgenoeg-Paz O, Garcia DH, Papadopoulos F, et al. (2019)
In: IEEE/ACM Int. Conf. on Human-Robot Interaction (HRI 2019).
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2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2917411
Guidelines for Designing Social Robots as Second Language Tutors
Belpaeme T, Vogt P, van den Berghe R, Bergmann K, Göksun T, de Haas M, Kanero J, Kennedy J, Küntay AC, Oudgenoeg-Paz O, Papadopulos F, et al. (2018)
International Journal of Social Robotics 10(3): 325-341.
PUB | DOI | Download (ext.) | WoS | PubMed | Europe PMC
 
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2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Eingereicht | PUB-ID: 2915832
Iconic gestures improve second language learning from a social robot
Vogt P, de Wit J, Schodde T, Willemsen B, Bergmann K, de Haas M, Kopp S, Krahmer E (Submitted)
Presented at the ISGS: International Society for Gesture Studies, Cape Town, South Africa.
PUB
 
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2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914397
The Effect of a Robot's Gestures and Adaptive Tutoring on Children's Acquisition of Second Language Vocabularies
de Wit J, Schodde T, Willemsen B, Bergmann K, de Haas M, Kopp S, Krahmer E, Vogt P (2018)
In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018. 50-58.
PUB | DOI
 
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2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2916665
Adaptive Robot Second Language Tutoring for Children
Schodde T, Kopp S (2018)
In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018. 317-318.
PUB | DOI
 
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2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2915831
Adaptation and gestures in second language tutoring using social robots
Vogt P, de Wit J, Schodde T, Willemsen B, Bergmann K, de Haas M, Kopp S, Krahmer E (2017)
Presented at the Workshop on early literacy and (digital) media, Paderborn, Germany.
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2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906869
Adaptive Robot Language Tutoring Based on Bayesian Knowledge Tracing and Predictive Decision-Making
Schodde T, Bergmann K, Kopp S (2017)
In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017. New York: ACM Press: 128-136.
PUB | PDF | DOI
 
[3]
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2910556
Exploring the Effect of Gestures and Adaptive Tutoring on Children’s Comprehension of L2 Vocabularies
de Wit J, Schodde T, Willemsen B, Bergmann K, de Haas M, Kopp S, Krahmer E, Vogt P (2017)
In: Proceedings of the Workshop R4L at ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017.
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2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913042
How to Manage Affective State in Child-Robot Tutoring Interactions?
Schodde T, Hoffmann L, Kopp S (2017)
In: Proceedings of the International Conference on Companion Technology 2017. IEEE: 1-6.
PUB | PDF | DOI
 
[1]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914565
Observing human tutoring to develop robot-based language lessons
Kanero J, de Haas M, Mamus E, Oranç C, van den Berghe R, Verhagen J, Oudgenoeg-Paz O, Bergmann K, Schodde T, C. Küntay A, Göksun T, et al. (2017)
Presented at the 5th European and 8th Nordic Symposium on Multimodal Communication, Bielefeld.
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