10 Publikationen

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[10]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933181
Vogt, P., van den Berghe, R., de Haas, M., Hoffmann, L., Kanero, J., Mamus, E., Montanier, J.-M., Oranç, C., Oudgenoeg-Paz, O., Garcia, D.H., Papadopoulos, F., Schodde, T., Verhagen, J., Wallbridge, C.D., Willemsen, B., de Wit, J., Belpaeme, T., Göksun, T., Kopp, S., Krahmer, E., Küntay, A.C., Leseman, P. & Pandey, A.K. (2019). Second Language Tutoring using Social Robots. A Large-Scale Study. IEEE/ACM Int. Conf. on Human-Robot Interaction (HRI 2019). Gehalten auf der IEEE/ACM Int. Conf. on Human-Robot Interaction (HRI 2019).
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[9]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2917411
Belpaeme, T., Vogt, P., van den Berghe, R., Bergmann, K., Göksun, T., de Haas, M., Kanero, J., Kennedy, J., Küntay, A.C., Oudgenoeg-Paz, O., Papadopulos, F., Schodde, T., Verhagen, J., Wallbridge, C.D., Willemsen, B., de Wit, J., Geckin, V., Hoffmann, L., Kopp, S., Krahmer, E., Maus, E., Montanier, J.-M., Franc, C. & Pandey, A.K. (2018). Guidelines for Designing Social Robots as Second Language Tutors. International Journal of Social Robotics, 10(3), 325-341. Springer-Verlag. doi:10.1007/s12369-018-0467-6.
PUB | DOI | Download (ext.) | WoS | PubMed | Europe PMC
 
[8]
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Eingereicht | PUB-ID: 2915832
Vogt, P., de Wit, J., Schodde, T., Willemsen, B., Bergmann, K., de Haas, M., Kopp, S. & Krahmer, E. (Submitted). Iconic gestures improve second language learning from a social robot. Gehalten auf der ISGS: International Society for Gesture Studies.
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[7]
2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914397
de Wit, J., Schodde, T., Willemsen, B., Bergmann, K., de Haas, M., Kopp, S., Krahmer, E. & Vogt, P. (2018). The Effect of a Robot's Gestures and Adaptive Tutoring on Children's Acquisition of Second Language Vocabularies. Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018 (S. 50-58). Gehalten auf der ACM/IEEE Human-Robot Interaction (HRI 2018). doi:10.1145/3171221.3171277.
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[6]
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2916665
Schodde, T. & Kopp, S. (2018). Adaptive Robot Second Language Tutoring for Children. Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018 (S. 317-318). Gehalten auf der HRI Pioneers Workshop at ACM/IEEE Human-Robot Interaction (HRI 2018). doi:10.1145/3173386.3176906.
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[5]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2915831
Vogt, P., de Wit, J., Schodde, T., Willemsen, B., Bergmann, K., de Haas, M., Kopp, S. & Krahmer, E. (2017). Adaptation and gestures in second language tutoring using social robots. Gehalten auf der Workshop on early literacy and (digital) media.
PUB
 
[4]
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906869
Schodde, T., Bergmann, K. & Kopp, S. (2017). Adaptive Robot Language Tutoring Based on Bayesian Knowledge Tracing and Predictive Decision-Making. Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017 (S. 128-136). Gehalten auf der ACM/IEEE Human-Robot Interaction (HRI 2017), New York: ACM Press. doi:10.1145/2909824.3020222.
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[3]
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2910556
de Wit, J., Schodde, T., Willemsen, B., Bergmann, K., de Haas, M., Kopp, S., Krahmer, E. & Vogt, P. (2017). Exploring the Effect of Gestures and Adaptive Tutoring on Children’s Comprehension of L2 Vocabularies. Proceedings of the Workshop R4L at ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017. Gehalten auf der Workshop R4L (Robots for Learning) at ACM/IEEE Human-Robot Interaction (HRI 2017).
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[2]
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913042
Schodde, T., Hoffmann, L. & Kopp, S. (2017). How to Manage Affective State in Child-Robot Tutoring Interactions? Proceedings of the International Conference on Companion Technology 2017 (S. 1-6). Gehalten auf der IEEE International Conference on Companion Technology (ICCT 2017), IEEE. doi:10.1109/COMPANION.2017.8287073.
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[1]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914565
Kanero, J., de Haas, M., Mamus, E., Oranç, C., van den Berghe, R., Verhagen, J., Oudgenoeg-Paz, O., Bergmann, K., Schodde, T., C. Küntay, A., Göksun, T. & Vogt, P. (2017). Observing human tutoring to develop robot-based language lessons. Gehalten auf der 5th European and 8th Nordic Symposium on Multimodal Communication.
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Vogt, P., van den Berghe, R., de Haas, M., Hoffmann, L., Kanero, J., Mamus, E., Montanier, J.-M., Oranç, C., Oudgenoeg-Paz, O., Garcia, D.H., Papadopoulos, F., Schodde, T., Verhagen, J., Wallbridge, C.D., Willemsen, B., de Wit, J., Belpaeme, T., Göksun, T., Kopp, S., Krahmer, E., Küntay, A.C., Leseman, P. & Pandey, A.K. (2019). Second Language Tutoring using Social Robots. A Large-Scale Study. IEEE/ACM Int. Conf. on Human-Robot Interaction (HRI 2019). Gehalten auf der IEEE/ACM Int. Conf. on Human-Robot Interaction (HRI 2019).
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2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2917411
Belpaeme, T., Vogt, P., van den Berghe, R., Bergmann, K., Göksun, T., de Haas, M., Kanero, J., Kennedy, J., Küntay, A.C., Oudgenoeg-Paz, O., Papadopulos, F., Schodde, T., Verhagen, J., Wallbridge, C.D., Willemsen, B., de Wit, J., Geckin, V., Hoffmann, L., Kopp, S., Krahmer, E., Maus, E., Montanier, J.-M., Franc, C. & Pandey, A.K. (2018). Guidelines for Designing Social Robots as Second Language Tutors. International Journal of Social Robotics, 10(3), 325-341. Springer-Verlag. doi:10.1007/s12369-018-0467-6.
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2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Eingereicht | PUB-ID: 2915832
Vogt, P., de Wit, J., Schodde, T., Willemsen, B., Bergmann, K., de Haas, M., Kopp, S. & Krahmer, E. (Submitted). Iconic gestures improve second language learning from a social robot. Gehalten auf der ISGS: International Society for Gesture Studies.
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2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914397
de Wit, J., Schodde, T., Willemsen, B., Bergmann, K., de Haas, M., Kopp, S., Krahmer, E. & Vogt, P. (2018). The Effect of a Robot's Gestures and Adaptive Tutoring on Children's Acquisition of Second Language Vocabularies. Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018 (S. 50-58). Gehalten auf der ACM/IEEE Human-Robot Interaction (HRI 2018). doi:10.1145/3171221.3171277.
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2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2916665
Schodde, T. & Kopp, S. (2018). Adaptive Robot Second Language Tutoring for Children. Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018 (S. 317-318). Gehalten auf der HRI Pioneers Workshop at ACM/IEEE Human-Robot Interaction (HRI 2018). doi:10.1145/3173386.3176906.
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2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2915831
Vogt, P., de Wit, J., Schodde, T., Willemsen, B., Bergmann, K., de Haas, M., Kopp, S. & Krahmer, E. (2017). Adaptation and gestures in second language tutoring using social robots. Gehalten auf der Workshop on early literacy and (digital) media.
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2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906869
Schodde, T., Bergmann, K. & Kopp, S. (2017). Adaptive Robot Language Tutoring Based on Bayesian Knowledge Tracing and Predictive Decision-Making. Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017 (S. 128-136). Gehalten auf der ACM/IEEE Human-Robot Interaction (HRI 2017), New York: ACM Press. doi:10.1145/2909824.3020222.
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2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2910556
de Wit, J., Schodde, T., Willemsen, B., Bergmann, K., de Haas, M., Kopp, S., Krahmer, E. & Vogt, P. (2017). Exploring the Effect of Gestures and Adaptive Tutoring on Children’s Comprehension of L2 Vocabularies. Proceedings of the Workshop R4L at ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017. Gehalten auf der Workshop R4L (Robots for Learning) at ACM/IEEE Human-Robot Interaction (HRI 2017).
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2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913042
Schodde, T., Hoffmann, L. & Kopp, S. (2017). How to Manage Affective State in Child-Robot Tutoring Interactions? Proceedings of the International Conference on Companion Technology 2017 (S. 1-6). Gehalten auf der IEEE International Conference on Companion Technology (ICCT 2017), IEEE. doi:10.1109/COMPANION.2017.8287073.
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2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914565
Kanero, J., de Haas, M., Mamus, E., Oranç, C., van den Berghe, R., Verhagen, J., Oudgenoeg-Paz, O., Bergmann, K., Schodde, T., C. Küntay, A., Göksun, T. & Vogt, P. (2017). Observing human tutoring to develop robot-based language lessons. Gehalten auf der 5th European and 8th Nordic Symposium on Multimodal Communication.
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