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[10]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933181
Vogt, P.; van den Berghe, R.; de Haas, M.; Hoffmann, L.; Kanero, J.; Mamus, E.; Montanier, J. - M.; Oranç, C.; Oudgenoeg-Paz, O.; Garcia, D. H.; Papadopoulos, F.; Schodde, T.; Verhagen, J.; Wallbridge, C. D.; Willemsen, B.; de Wit, J.; Belpaeme, T.; Göksun, T.; Kopp, S.; Krahmer, E.; Küntay, A. C.; Leseman, P.; Pandey, A. K. (2019): Second Language Tutoring using Social Robots. A Large-Scale Study. In: IEEE/ACM Int. Conf. on Human-Robot Interaction (HRI 2019).
PUB | PDF
 
[9]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2917411
Belpaeme, T.; Vogt, P.; van den Berghe, R.; Bergmann, K.; Göksun, T.; de Haas, M.; Kanero, J.; Kennedy, J.; Küntay, A. C.; Oudgenoeg-Paz, O.; Papadopulos, F.; Schodde, T.; Verhagen, J.; Wallbridge, C. D.; Willemsen, B.; de Wit, J.; Geckin, V.; Hoffmann, L.; Kopp, S.; Krahmer, E.; Maus, E.; Montanier, J. - M.; Franc, C.; Pandey, A. K. (2018): Guidelines for Designing Social Robots as Second Language Tutors International Journal of Social Robotics,10:(3): 325-341.
PUB | DOI | Download (ext.) | WoS | PubMed | Europe PMC
 
[8]
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Eingereicht | PUB-ID: 2915832
Vogt, P.; de Wit, J.; Schodde, T.; Willemsen, B.; Bergmann, K.; de Haas, M.; Kopp, S.; Krahmer, E. (Submitted): Iconic gestures improve second language learning from a social robot.
PUB
 
[7]
2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914397
de Wit, J.; Schodde, T.; Willemsen, B.; Bergmann, K.; de Haas, M.; Kopp, S.; Krahmer, E.; Vogt, P. (2018): The Effect of a Robot's Gestures and Adaptive Tutoring on Children's Acquisition of Second Language Vocabularies. In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018. S. 50-58.
PUB | DOI
 
[6]
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2916665
Schodde, T.; Kopp, S. (2018): Adaptive Robot Second Language Tutoring for Children. In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018. S. 317-318.
PUB | DOI
 
[5]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2915831
Vogt, P.; de Wit, J.; Schodde, T.; Willemsen, B.; Bergmann, K.; de Haas, M.; Kopp, S.; Krahmer, E. (2017): Adaptation and gestures in second language tutoring using social robots.
PUB
 
[4]
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906869
Schodde, T.; Bergmann, K.; Kopp, S. (2017): Adaptive Robot Language Tutoring Based on Bayesian Knowledge Tracing and Predictive Decision-Making. In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017. New York: ACM Press. S. 128-136.
PUB | PDF | DOI
 
[3]
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2910556
de Wit, J.; Schodde, T.; Willemsen, B.; Bergmann, K.; de Haas, M.; Kopp, S.; Krahmer, E.; Vogt, P. (2017): Exploring the Effect of Gestures and Adaptive Tutoring on Children’s Comprehension of L2 Vocabularies. In: Proceedings of the Workshop R4L at ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017.
PUB | PDF
 
[2]
2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913042
Schodde, T.; Hoffmann, L.; Kopp, S. (2017): How to Manage Affective State in Child-Robot Tutoring Interactions? In: Proceedings of the International Conference on Companion Technology 2017. IEEE. S. 1-6.
PUB | PDF | DOI
 
[1]
2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914565
Kanero, J.; de Haas, M.; Mamus, E.; Oranç, C.; van den Berghe, R.; Verhagen, J.; Oudgenoeg-Paz, O.; Bergmann, K.; Schodde, T.; C. Küntay, A.; Göksun, T.; Vogt, P. (2017): Observing human tutoring to develop robot-based language lessons.
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2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933181
Vogt, P.; van den Berghe, R.; de Haas, M.; Hoffmann, L.; Kanero, J.; Mamus, E.; Montanier, J. - M.; Oranç, C.; Oudgenoeg-Paz, O.; Garcia, D. H.; Papadopoulos, F.; Schodde, T.; Verhagen, J.; Wallbridge, C. D.; Willemsen, B.; de Wit, J.; Belpaeme, T.; Göksun, T.; Kopp, S.; Krahmer, E.; Küntay, A. C.; Leseman, P.; Pandey, A. K. (2019): Second Language Tutoring using Social Robots. A Large-Scale Study. In: IEEE/ACM Int. Conf. on Human-Robot Interaction (HRI 2019).
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2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2917411
Belpaeme, T.; Vogt, P.; van den Berghe, R.; Bergmann, K.; Göksun, T.; de Haas, M.; Kanero, J.; Kennedy, J.; Küntay, A. C.; Oudgenoeg-Paz, O.; Papadopulos, F.; Schodde, T.; Verhagen, J.; Wallbridge, C. D.; Willemsen, B.; de Wit, J.; Geckin, V.; Hoffmann, L.; Kopp, S.; Krahmer, E.; Maus, E.; Montanier, J. - M.; Franc, C.; Pandey, A. K. (2018): Guidelines for Designing Social Robots as Second Language Tutors International Journal of Social Robotics,10:(3): 325-341.
PUB | DOI | Download (ext.) | WoS | PubMed | Europe PMC
 
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2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Eingereicht | PUB-ID: 2915832
Vogt, P.; de Wit, J.; Schodde, T.; Willemsen, B.; Bergmann, K.; de Haas, M.; Kopp, S.; Krahmer, E. (Submitted): Iconic gestures improve second language learning from a social robot.
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2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914397
de Wit, J.; Schodde, T.; Willemsen, B.; Bergmann, K.; de Haas, M.; Kopp, S.; Krahmer, E.; Vogt, P. (2018): The Effect of a Robot's Gestures and Adaptive Tutoring on Children's Acquisition of Second Language Vocabularies. In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018. S. 50-58.
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2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2916665
Schodde, T.; Kopp, S. (2018): Adaptive Robot Second Language Tutoring for Children. In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2018. S. 317-318.
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2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2915831
Vogt, P.; de Wit, J.; Schodde, T.; Willemsen, B.; Bergmann, K.; de Haas, M.; Kopp, S.; Krahmer, E. (2017): Adaptation and gestures in second language tutoring using social robots.
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2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2906869
Schodde, T.; Bergmann, K.; Kopp, S. (2017): Adaptive Robot Language Tutoring Based on Bayesian Knowledge Tracing and Predictive Decision-Making. In: Proceedings of ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017. New York: ACM Press. S. 128-136.
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2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2910556
de Wit, J.; Schodde, T.; Willemsen, B.; Bergmann, K.; de Haas, M.; Kopp, S.; Krahmer, E.; Vogt, P. (2017): Exploring the Effect of Gestures and Adaptive Tutoring on Children’s Comprehension of L2 Vocabularies. In: Proceedings of the Workshop R4L at ACM/IEEE Human-Robot Interaction 2017.
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2017 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913042
Schodde, T.; Hoffmann, L.; Kopp, S. (2017): How to Manage Affective State in Child-Robot Tutoring Interactions? In: Proceedings of the International Conference on Companion Technology 2017. IEEE. S. 1-6.
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2017 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914565
Kanero, J.; de Haas, M.; Mamus, E.; Oranç, C.; van den Berghe, R.; Verhagen, J.; Oudgenoeg-Paz, O.; Bergmann, K.; Schodde, T.; C. Küntay, A.; Göksun, T.; Vogt, P. (2017): Observing human tutoring to develop robot-based language lessons.
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