1 Publikation

[1]
2015 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2900356
Cordes, Nils, and Riewerts, Kerrin. 2015. “The Question Comes First – Can Teaching Scientific Writing Help Students Become Better Scientists?”. In Teaching is Touching the Future – Academic Teaching within and across Disciplines, ed. Heidi Schelhowe, Melanie Schaumburg, and Judith Jasper, 22:192-194. Motivierendes Lehren und Lernen in Hochschulen. UniversitätsVerlagWebler.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: chicago

Export / Einbettung

1 Publikation

[1]
2015 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2900356
Cordes, Nils, and Riewerts, Kerrin. 2015. “The Question Comes First – Can Teaching Scientific Writing Help Students Become Better Scientists?”. In Teaching is Touching the Future – Academic Teaching within and across Disciplines, ed. Heidi Schelhowe, Melanie Schaumburg, and Judith Jasper, 22:192-194. Motivierendes Lehren und Lernen in Hochschulen. UniversitätsVerlagWebler.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: chicago

Export / Einbettung