1 Publikation

[1]
2015 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2900356
N. Cordes and K. Riewerts, “The Question Comes First – Can Teaching Scientific Writing Help Students Become Better Scientists?”, Teaching is Touching the Future – Academic Teaching within and across Disciplines, H. Schelhowe, M. Schaumburg, and J. Jasper, eds., Motivierendes Lehren und Lernen in Hochschulen, vol. 22, UniversitätsVerlagWebler, 2015, pp.192-194.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: ieee

Export / Einbettung

1 Publikation

[1]
2015 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2900356
N. Cordes and K. Riewerts, “The Question Comes First – Can Teaching Scientific Writing Help Students Become Better Scientists?”, Teaching is Touching the Future – Academic Teaching within and across Disciplines, H. Schelhowe, M. Schaumburg, and J. Jasper, eds., Motivierendes Lehren und Lernen in Hochschulen, vol. 22, UniversitätsVerlagWebler, 2015, pp.192-194.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: ieee

Export / Einbettung