1 Publikation

[1]
2015 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2900356
Cordes, Nils, and Riewerts, Kerrin. “The Question Comes First – Can Teaching Scientific Writing Help Students Become Better Scientists?”. Teaching is Touching the Future – Academic Teaching within and across Disciplines. Ed. Heidi Schelhowe, Melanie Schaumburg, and Judith Jasper. UniversitätsVerlagWebler, 2015.Vol. 22. Motivierendes Lehren und Lernen in Hochschulen. 192-194.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: mla

Export / Einbettung

1 Publikation

[1]
2015 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2900356
Cordes, Nils, and Riewerts, Kerrin. “The Question Comes First – Can Teaching Scientific Writing Help Students Become Better Scientists?”. Teaching is Touching the Future – Academic Teaching within and across Disciplines. Ed. Heidi Schelhowe, Melanie Schaumburg, and Judith Jasper. UniversitätsVerlagWebler, 2015.Vol. 22. Motivierendes Lehren und Lernen in Hochschulen. 192-194.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: mla

Export / Einbettung