12 Publikationen
-
-
2022 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2962834M. Damrau, D. Barton, J. Huget, M. Ching Esther Chan, A. Roche, C. Wang, D. M. Clarke, Y. Cao, B. Liu, S. Zhang, et al., “Investigating teacher noticing and learning in Australia, China, and Germany: a tale of three teachers”, ZDM – Mathematics Education, 2022, 54, 257–271 .PUB | PDF | DOI | Download (ext.) | WoS
-
-
2021 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969217D. Barton, in Beiträge zum Mathematikunterricht 2021 (Eds.: K. Hein, C. Heil, S. Ruwisch, S. Prediger, GDM), Wtm-Verlag, Münster, 2021, p. 249-252.PUB
-
2021 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969210M. C. E. Chan, Y. Cao, D. Barton, M. Damrau, C. Wang, and D. Clarke, in Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol.2) (Eds.: M. Inprasitha, N. Changsri, N. Boonsena, PME), Thailand Society Of Mathematics Education, Khon Kaen, Thailand, 2021, p. 137-144.PUB
-
2020 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969216D. Barton, in Beiträge zum Mathematikunterricht 2020 auf der 54. Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik (Eds.: H.-S. Siller, W. Weigel, J.F. Wörler, GDM), Wtm, Münster, 2020, p. 85-92.PUB | DOI | Download (ext.)
-
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969215D. Barton, in Beiträge zum Mathematikunterricht 2019 (Eds.: A. Frank, S. Krauss, K. Binder, GDM), Wtm-Verlag, Münster, 2019, p. 81-84.PUB
-
2019 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969211D. Barton, in Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (Vol. 4) (Eds.: M. Graven, H. Venkat, A.E. Essien, P. Vale, PME), Pretoria, Südafrika, 2019, p. 122.PUB
-
2019 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969212D. Barton, in Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (Eds.: U.T. Jankvist, M. van den Heuvel-Panhuizen, M. Veldhuis, Utrecht University and ERME), Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht, the Netherlands, 2019, p. 1401-1402.PUB | Download (ext.)
-
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2956310J. Huget, and D. Barton, in Mathematics Education Research: Impacting Practice (Proceedings of the 42nd annual conference of the Mathematics Education Research Group of Australasia) (Eds.: G. Hine, S. Blackley, A. Cooke), Mathematics Education Research Group Of Australasia, 2019, p. 795.PUB | PDF | Download (ext.)
-
2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969214D. Barton, in Beiträge zum Mathematikunterricht 2018 (Eds.: P. Bender, GDM), Wtm-Verlag, Münster, 2018, p. 193-196.PUB
-
2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969213D. Barton, in Beiträge zum Mathematikunterricht 2017 (Eds.: U. Kortenkamp, A. Kuzle, GDM), Wtm-Verlag, Münster, 2018, p. 1373-1374.PUB