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    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
    Klostermann, J., Plumeyer, A., Böger, D. & Decker, R. (2018). Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data. International Journal of Research in Marketing, 35(4), 538-556. Elsevier. doi:10.1016/j.ijresmar.2018.08.002.
    PUB | DOI | WoS
     
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    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913917
    Kottemann, P., Plumeyer, A. & Decker, R. (2018). Investigating feedback effects in the field of brand extension using brand concept maps. Baltic Journal of Management, 13(1), 41-64. Emerald. doi:10.1108/BJM-02-2017-0031.
    PUB | DOI | WoS
     
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    2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
    Klostermann, J., Plumeyer, A., Böger, D. & Decker, R. (2018). Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions. Proceedings of the AMA Summer Academic Conference (S. DS19-DS20).
    PUB
     
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    2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918563
    Klostermann, J., Plumeyer, A. & Decker, R. (2018). Deriving Brand Associative Networks from Instagram. Proceedings of the 47th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC). Gehalten auf der 47th EMAC Conference.
    PUB
     
  • [2]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
    Plumeyer, A., Kottemann, P., Böger, D. & Decker, R. (2017). Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions. Review of Managerial Science, 13(2), 227-265. Springer Science and Business Media LLC. doi:10.1007/s11846-017-0251-2.
    PUB | DOI | WoS
     
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    2014 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2709872
    Kottemann, P., Hörmeyer, A. & Decker, R. (2014). An empirical investigation of brand extensions' influence on parent brand image using Brand Concept Maps. In S. Rundle-Thiele, K. Kubacki & D. Arli (Hrsg.), Agents of change (S. 140-146). Gehalten auf der 2014 ANZMAC Conference, Brisbane, Australia: ANZMAC, c/o Social Marketing @ Griffith, Griffith Business School, Griffith University.
    PUB
     

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