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    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
    Klostermann J, Plumeyer A, Böger D, Decker R. Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data. International Journal of Research in Marketing. 2018;35(4):538-556.
    PUB | DOI | WoS
     
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    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913917
    Kottemann P, Plumeyer A, Decker R. Investigating feedback effects in the field of brand extension using brand concept maps. Baltic Journal of Management. 2018;13(1):41-64.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [4]
    2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
    Klostermann J, Plumeyer A, Böger D, Decker R. Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions. In: Proceedings of the AMA Summer Academic Conference. Vol 29. 2018: DS19-DS20.
    PUB
     
  • [3]
    2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918563
    Klostermann J, Plumeyer A, Decker R. Deriving Brand Associative Networks from Instagram. In: Proceedings of the 47th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC). 2018.
    PUB
     
  • [2]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
    Plumeyer A, Kottemann P, Böger D, Decker R. Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions. Review of Managerial Science. 2017;13(2):227-265.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2014 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2709872
    Kottemann P, Hörmeyer A, Decker R. An empirical investigation of brand extensions' influence on parent brand image using Brand Concept Maps. In: Rundle-Thiele S, Kubacki K, Arli D, eds. Agents of change. Brisbane, Australia: ANZMAC, c/o Social Marketing @ Griffith, Griffith Business School, Griffith University; 2014: 140-146.
    PUB
     

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