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    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
    J. Klostermann, A. Plumeyer, D. Böger, and R. Decker, “Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data”, International Journal of Research in Marketing, 2018, 35, 538-556.
    PUB | DOI | WoS
     
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    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913917
    P. Kottemann, A. Plumeyer, and R. Decker, “Investigating feedback effects in the field of brand extension using brand concept maps”, Baltic Journal of Management, 2018, 13, 41-64.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [4]
    2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
    J. Klostermann, A. Plumeyer, D. Böger, and R. Decker, in Proceedings of the AMA Summer Academic Conference, 2018, p. DS19-DS20.
    PUB
     
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    2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918563
    J. Klostermann, A. Plumeyer, and R. Decker, in Proceedings of the 47th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC), 2018.
    PUB
     
  • [2]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
    A. Plumeyer, P. Kottemann, D. Böger, and R. Decker, “Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions”, Review of Managerial Science, 2017, 13, 227-265.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2014 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2709872
    P. Kottemann, A. Hörmeyer, and R. Decker, in Agents of change (Eds.: S. Rundle-Thiele, K. Kubacki, D. Arli), Anzmac, C/o Social Marketing @ Griffith, Griffith Business School, Griffith University, Brisbane, Australia, 2014, p. 140-146.
    PUB
     

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