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  • [12]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918564
    Böger, D.; Kottemann, P.; Decker, R. (2018): Parent Brands´ Influence on Co-Brand´s Perception. A Model-Based Approach Journal of Product & Brand Management,27:(5): 514-522.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [11]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2933024
    Dragin-Jensen, C.; Schnittka, O.; Feddersen, A.; Kottemann, P.; Rezvani, Z. (2018): They come from near and far: the impact of spatial distance to event location on event attendance motivations SCANDINAVIAN JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM,18:(SI): S87-S100.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [10]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913917
    Kottemann, P.; Plumeyer, A.; Decker, R. (2018): Investigating feedback effects in the field of brand extension using brand concept maps Baltic Journal of Management,13:(1): 41-64.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [9]
    2017 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2914591
    Kottemann, P. (2017): Essays on Brand Image Effects in Marketing. Bielefeld.
    PUB
     
  • [8]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913546
    Plumeyer, A.; Kottemann, P.; Böger, D.; Decker, R. (2017): Measuring brand image: A systematic review, practical guidance, and future research directions Review of Managerial Science,13:(2): 227-265.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [7]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2911884
    Böger, D.; Kottemann, P.; Meißner, M.; Decker, R. (2017): A mechanism for aggregating association network data: An application to brand concept maps Journal of Business Research,79:(October 2017): 90-106.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [6]
    2017 | Diskussionspapier | Veröffentlicht | PUB-ID: 2913547
    Kottemann, P.; Decker, R.; Hentschel, D. (2017): Measuring Brand Image Perceptions in Co-Branding. Social Science Research Network.
    PUB
     
  • [5]
    2015 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919751
    Böger, D.; Kottemann, P.; Decker, R.; Meißner, M. (2015): Using Cluster Analysis for the Identification of Heterogeneous Brand Images. In: European Conference on Data Analysis 2015, Book of Abstracts.
    PUB
     
  • [4]
    2015 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2722839
    Meißner, M.; Kottemann, P.; Decker, R.; Scholz, S. (2015): The Benefits of Computer-Based Brand Concept Mapping Schmalenbach Business Review,67:(4): 430-453.
    PUB
     
  • [3]
    2014 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2709872
    Kottemann, P.; Hörmeyer, A.; Decker, R. (2014): An empirical investigation of brand extensions' influence on parent brand image using Brand Concept Maps. In: Sharyn Rundle-Thiele; Krzysztof Kubacki; Denni Arli (Hrsg.): Agents of change. Brisbane, Australia: ANZMAC, c/o Social Marketing @ Griffith, Griffith Business School, Griffith University. S. 140-146.
    PUB
     
  • [2]
    2013 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2663250
    Kottemann, P.; Meißner, M.; Decker, R. (2013): Brand Concept Maps in Computer-Aided Interviews – Challenges, Benefits, and Empirical Findings.
    PUB
     
  • [1]
    2012 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2547632
    Meißner, M.; Kottemann, P.; Decker, R. (2012): Measuring Brand Concept Maps in Computer-Aided Interviews. In: Proceedings of the Australian New Zealand Marketing Conference (ANZMAC) 2012. S. CD-ROM.
    PUB
     

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