10 Publikationen

Alle markieren

  • [10]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969818 OA
    E. Louloudi, and P. Schildhauer, “Envisioning Social Justice Education as Part of Inclusive Education Deconstructing Gender Biases with Pre-Service English Teachers ”, DiMawe. Die Materialwerkstatt : Zeitschrift für Konzepte und Arbeitsmaterialien für Lehrer*innenbildung und Unterricht , 2023, 5, 182–195.
    PUB | Dateien verfügbar | DOI | Download (ext.)
     
  • [9]
    2023 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969811
    E. Louloudi, in Re-thinking picturebooks for intermediate and advanced Learners: Perspectives for secondary English language education (Eds.: G. Alter, T. Merse), Narr Francke Attempto, Tübingen, 2023.
    PUB
     
  • [8]
    2023 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969820
    J. Panagiotopoulou, E. Louloudi, and M. Hammel, in Crossroads of Languages and Cultures’ (CLC6): Plurilingualism, Variation, Spaces of Literacy. Abstracts, 2023, p. 181.
    PUB
     
  • [7]
    2023 | Dissertation | PUB-ID: 2969823
    E. Louloudi, Investigating Teachers’ Perspectives of Critical Literacies: A Comparison of Case Studies in Canada and in Europe, 2023.
    PUB
     
  • [6]
    2022 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2969824
    E. Louloudi, 2022.
    PUB
     
  • [5]
    2022 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2969821
    E. Louloudi, and G. Balzer, 2022.
    PUB
     
  • [4]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969810
    E. Louloudi, “Investigating understandings of critical literacies among Finnish and Canadian teachers”, Apples - Journal of Applied Language Studies, 2022, 16, 57-76.
    PUB | DOI
     
  • [3]
    2021 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2969825
    E. Louloudi, 2021.
    PUB
     
  • [2]
    2021 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2963854
    L. König, and E. Louloudi, 2021.
    PUB
     
  • [1]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2963859 OA
    E. Louloudi, L. König, and P. Schildhauer, “Developing Critical Cultural and Digital Literacy : From Primary School to Teacher Education and Back”, PraxisForschungLehrer*innenBildung. Zeitschrift für Schul- und Professionsentwicklung, 2021, 3, 23-38.
    PUB | PDF | DOI | Download (ext.)
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung