8 Publikationen

Alle markieren

  • [8]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969130 OA
    Skorge, P., 2023. “So I suppose you want to ask me why I spared the werewolves”. Collaborative Creative Writing as a Motor for 'Languaging' in the English L2 Classroom, Using Born-Digital Prompts. PraxisForschungLehrer*innenBildung. Zeitschrift für Schul- und Professionsentwicklung (PFLB), 5(3), p 282-295.
    PUB | PDF | Download (ext.)
     
  • [7]
    2021 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969129
    Skorge, P., 2021. Poetry writing in the secondary EFL classroom – digitally triggered and transfigured. In J. Bündgens-Kosten & P. Schildhauer, eds. Englischunterricht in einer digitalisierten Gesellschaft. 1st ed. Weinheim, Basel: Beltz Juventa, pp. 57-68.
    PUB
     
  • [6]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969099
    Skorge, P., 2020. A Dedicated English Portfolio for a Bilingual Primary School. A Project-in-Progress to Address the Transition Challenge and Augment the Agency of Learners at a Bilingual Primary School (and Other Primary Schools). PraxisForschungLehrer*innenBildung. Zeitschrift für Schul- und Professionsentwicklung, 2(4), p 11-25.
    PUB | DOI | Download (ext.)
     
  • [5]
    2012 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2703781
    Skorge, P., 2012. A different point of you: A corpus-based study of peer editing in a university-level EFL writing seminar. In P. Lennon, ed. Learner Autonomy in the English Classroom. Empirical Studies and Ideas for Teachers. Frankfurt am Main: Peter Lang, pp. 331-357.
    PUB
     
  • [4]
    2008 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2500706
    Skorge, P., 2008. Visual information in language learning and teaching. In S. Gramley & V. Gramley, eds. Bielefeld Introduction to Applied Linguistics. A Course Book. Bielefelder Schriften zu Linguistik und Literaturwissenschaft. no.1 Bielefeld: Aisthesis, pp. 27-38.
    PUB
     
  • [3]
    2008 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1585782
    Skorge, P., 2008. Visual Representations as Effective Instructional Media in Foreign Language Teaching. Poznań Studies in Contemporary Linguistics, 44(2), p 265-281.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2006 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2304306 OA
    Skorge, P., 2006. The affordances of visuals in materials for foreign language learning and teaching : perspectives from theory and research, Bielefeld (Germany): Bielefeld University.
    PUB | PDF
     
  • [1]
    2005 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2500698
    Skorge, P., 2005. Lost kites. Authentische Kommunikationssituation schaffen. Grundschulmagazin Englisch, (5), p 27-29.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung