8 Publikationen
-
2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969130Skorge P (2023)PUB | PDF | Download (ext.)
“So I suppose you want to ask me why I spared the werewolves”. Collaborative Creative Writing as a Motor for 'Languaging' in the English L2 Classroom, Using Born-Digital Prompts.
PraxisForschungLehrer*innenBildung. Zeitschrift für Schul- und Professionsentwicklung (PFLB) 5(3): 282-295. -
2021 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969129Skorge P (2021)PUB
Poetry writing in the secondary EFL classroom – digitally triggered and transfigured.
In: Englischunterricht in einer digitalisierten Gesellschaft. Bündgens-Kosten J, Schildhauer P (Eds); 1st ed. Weinheim, Basel: Beltz Juventa: 57-68. -
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969099Skorge P (2020)PUB | DOI | Download (ext.)
A Dedicated English Portfolio for a Bilingual Primary School. A Project-in-Progress to Address the Transition Challenge and Augment the Agency of Learners at a Bilingual Primary School (and Other Primary Schools).
PraxisForschungLehrer*innenBildung. Zeitschrift für Schul- und Professionsentwicklung 2(4): 11-25. -
2012 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2703781Skorge P (2012)PUB
A different point of you: A corpus-based study of peer editing in a university-level EFL writing seminar.
In: Learner Autonomy in the English Classroom. Empirical Studies and Ideas for Teachers. Lennon P (Ed); Frankfurt am Main: Peter Lang: 331-357. -
2008 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2500706Skorge P (2008)PUB
Visual information in language learning and teaching.
In: Bielefeld Introduction to Applied Linguistics. A Course Book. Gramley S, Gramley V (Eds); Bielefelder Schriften zu Linguistik und Literaturwissenschaft, 1. Bielefeld: Aisthesis: 27-38. -
-
-
2005 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2500698Skorge P (2005)PUB
Lost kites. Authentische Kommunikationssituation schaffen.
Grundschulmagazin Englisch (5): 27-29.