8 Publikationen

Alle markieren

  • [8]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969130 OA
    Skorge, Patricia. 2023. ““So I suppose you want to ask me why I spared the werewolves”. Collaborative Creative Writing as a Motor for 'Languaging' in the English L2 Classroom, Using Born-Digital Prompts”. PraxisForschungLehrer*innenBildung. Zeitschrift für Schul- und Professionsentwicklung (PFLB) 5 (3): 282-295.
    PUB | PDF | Download (ext.)
     
  • [7]
    2021 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969129
    Skorge, Patricia. 2021. “Poetry writing in the secondary EFL classroom – digitally triggered and transfigured”. In Englischunterricht in einer digitalisierten Gesellschaft, ed. Judith Bündgens-Kosten and Peter Schildhauer, 1st ed., 57-68. Weinheim, Basel: Beltz Juventa.
    PUB
     
  • [6]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969099
    Skorge, Patricia. 2020. “A Dedicated English Portfolio for a Bilingual Primary School. A Project-in-Progress to Address the Transition Challenge and Augment the Agency of Learners at a Bilingual Primary School (and Other Primary Schools)”. PraxisForschungLehrer*innenBildung. Zeitschrift für Schul- und Professionsentwicklung 2 (4): 11-25.
    PUB | DOI | Download (ext.)
     
  • [5]
    2012 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2703781
    Skorge, Patricia. 2012. “A different point of you: A corpus-based study of peer editing in a university-level EFL writing seminar”. In Learner Autonomy in the English Classroom. Empirical Studies and Ideas for Teachers, ed. Paul Lennon, 331-357. Frankfurt am Main: Peter Lang.
    PUB
     
  • [4]
    2008 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2500706
    Skorge, Patricia. 2008. “Visual information in language learning and teaching”. In Bielefeld Introduction to Applied Linguistics. A Course Book, ed. Stephan Gramley and Vivian Gramley, 1:27-38. Bielefelder Schriften zu Linguistik und Literaturwissenschaft. Bielefeld: Aisthesis.
    PUB
     
  • [3]
    2008 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1585782
    Skorge, Patricia. 2008. “Visual Representations as Effective Instructional Media in Foreign Language Teaching”. Poznań Studies in Contemporary Linguistics 44 (2): 265-281.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2006 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2304306 OA
    Skorge, Patricia. 2006. The affordances of visuals in materials for foreign language learning and teaching : perspectives from theory and research. Bielefeld (Germany): Bielefeld University.
    PUB | PDF
     
  • [1]
    2005 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2500698
    Skorge, Patricia. 2005. “Lost kites. Authentische Kommunikationssituation schaffen”. Grundschulmagazin Englisch, no. 5: 27-29.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung