8 Publikationen

Alle markieren

  • [8]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969130 OA
    P. Skorge, ““So I suppose you want to ask me why I spared the werewolves”. Collaborative Creative Writing as a Motor for 'Languaging' in the English L2 Classroom, Using Born-Digital Prompts”, PraxisForschungLehrer*innenBildung. Zeitschrift für Schul- und Professionsentwicklung (PFLB), 2023, 5, 282-295.
    PUB | PDF | Download (ext.)
     
  • [7]
    2021 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969129
    P. Skorge, in Englischunterricht in einer digitalisierten Gesellschaft (Eds.: J. Bündgens-Kosten, P. Schildhauer), Beltz Juventa, Weinheim, Basel, 2021, p. 57-68.
    PUB
     
  • [6]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2969099
    P. Skorge, “A Dedicated English Portfolio for a Bilingual Primary School. A Project-in-Progress to Address the Transition Challenge and Augment the Agency of Learners at a Bilingual Primary School (and Other Primary Schools)”, PraxisForschungLehrer*innenBildung. Zeitschrift für Schul- und Professionsentwicklung, 2020, 2, 11-25.
    PUB | DOI | Download (ext.)
     
  • [5]
    2012 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2703781
    P. Skorge, in Learner Autonomy in the English Classroom. Empirical Studies and Ideas for Teachers (Ed.: P. Lennon), Peter Lang, Frankfurt am Main, 2012, p. 331-357.
    PUB
     
  • [4]
    2008 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2500706
    P. Skorge, in Bielefeld Introduction to Applied Linguistics. A Course Book (Eds.: S. Gramley, V. Gramley), Aisthesis, Bielefeld, 2008, p. 27-38.
    PUB
     
  • [3]
    2008 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 1585782
    P. Skorge, “Visual Representations as Effective Instructional Media in Foreign Language Teaching”, Poznań Studies in Contemporary Linguistics, 2008, 44, 265-281.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2006 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2304306 OA
    P. Skorge, The affordances of visuals in materials for foreign language learning and teaching : perspectives from theory and research, Bielefeld University, Bielefeld (Germany), 2006.
    PUB | PDF
     
  • [1]
    2005 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2500698
    P. Skorge, “Lost kites. Authentische Kommunikationssituation schaffen”, Grundschulmagazin Englisch, 2005, 27-29.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung