3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2956372
    Heitmann, S.; Grund, A.; Fries, S.; Berthold, K.; Roelle, J. (2022): The quizzing effect depends on hope of success and can be optimized by cognitive load-based adaptation Learning and Instruction,(77):101526
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2959904
    Heitmann, S.; Obergassel, N.; Fries, S.; Grund, A.; Berthold, K.; Roelle, J. (2021): Adaptive practice quizzing in a university lecture: A pre-registered field experiment Journal of Applied Research in Memory and Cognition,10:(4): 603-620.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2952291 OA
    Heitmann, S.; Grund, A.; Berthold, K.; Fries, S.; Roelle, J. (2018): Testing Is More Desirable When It Is Adaptive and Still Desirable When Compared to Note-Taking Frontiers in Psychology,9:2596
    PUB | PDF | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung