3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2956372
    Heitmann S, Grund A, Fries S, Berthold K, Roelle J (2022)
    The quizzing effect depends on hope of success and can be optimized by cognitive load-based adaptation.
    Learning and Instruction (77): 101526.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2959904
    Heitmann S, Obergassel N, Fries S, Grund A, Berthold K, Roelle J (2021)
    Adaptive practice quizzing in a university lecture: A pre-registered field experiment.
    Journal of Applied Research in Memory and Cognition 10(4): 603-620.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2952291 OA
    Heitmann S, Grund A, Berthold K, Fries S, Roelle J (2018)
    Testing Is More Desirable When It Is Adaptive and Still Desirable When Compared to Note-Taking.
    Frontiers in Psychology 9: 2596.
    PUB | PDF | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung