3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2956372
    Heitmann S, Grund A, Fries S, Berthold K, Roelle J. The quizzing effect depends on hope of success and can be optimized by cognitive load-based adaptation. Learning and Instruction. 2022;(77): 101526.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [2]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2959904
    Heitmann S, Obergassel N, Fries S, Grund A, Berthold K, Roelle J. Adaptive practice quizzing in a university lecture: A pre-registered field experiment. Journal of Applied Research in Memory and Cognition. 2021;10(4):603-620.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2952291 OA
    Heitmann S, Grund A, Berthold K, Fries S, Roelle J. Testing Is More Desirable When It Is Adaptive and Still Desirable When Compared to Note-Taking. Frontiers in Psychology. 2018;9: 2596.
    PUB | PDF | DOI | WoS | PubMed | Europe PMC
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung