4 Publikationen

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    2023 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2979052
    Souka, M.; Heimann, K. M.; Hellwig, J.; Bilstein, N.; Decker, R. (2023): Let me show you how to build this! An experimental study on how augmented reality can further customer participation by decreasing cognitive load.
    PUB
     
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    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2977917
    Heimann, K. M.; Bilstein, N.; Haurand, M. D. (2023): Smart Transformative Services to Defuse Crises? The Meaning of Trust for the Usage of Digital Contact Tracing Apps Marketing ZFP - Journal of Research and Management,45:(1): 48-65.
    PUB | DOI
     
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    2022 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2964314
    Bilstein, N.; Heimann, K. M.; Schauerte, D. (2022): May I Come In and Drop Off Your Parcel? An Innovation Resistance Theory Perspective on the Influence of Payment Modalities on Adoption Barriers . In: Manfred Bruhn; Karsten Hadwich (Hrsg.): Smart Services. Band 3: Kundenperspektive – Mitarbeiterperspektive – Rechtsperspektive. 1. Wiesbaden: Springer Gabler. (Forum Dienstleistungsmanagement, ). S. 239–263.
    PUB | DOI | Download (ext.)
     
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    2021 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2953059
    Heimann, K. M.; Bilstein, N. (2021): When Social Influence Leads to Trust – Investigating Determinants of Usage Intentions of COVID-19 Contact Tracing Apps. In: Proceedings of the 50th European Marketing Academy (EMAC) Conference .
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