12 Publikationen

Alle markieren

  • [12]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935635
    Eisenmann, M., Ludwig, C. eds: Queer Beats. Gender and Literature in the EFL Classroom. Anglo-amerikanische Studien , 57. Peter Lang, Frankfurt am Main (2018).
    PUB
     
  • [11]
    2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935624
    Ludwig, C.: The Construction of Gender Identities in Alison Bechdel’s (Autobio)graphic Writings. Rites de Passage. Anglo-amerikanische Studien , 52. Peter Lang, Berlin ; Bern ; Wien (2018).
    PUB
     
  • [10]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935633
    Ludwig, C., Pinter, A., Van de Poel, K., Smits, T.F.H., Tassinari, M.G., Ruelens, E. eds: Fostering learner autonomy. Learners, Teachers and Researchers in Action . Autonomous Language Learning, 9. Candlin & Mynard Epublishing, UK (2018).
    PUB
     
  • [9]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935636
    Ludwig, C., Mauro-Schröder, N. eds: "Tell freedom I said hello". Issues in contemporary young adult dystopian fiction. Anglistik & Englischunterricht , 88. Winter, Heidelberg (2018).
    PUB
     
  • [8]
    2015 | Sonderausgabe Zeitschrift | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935632
    Ludwig, C., Van de Poel, K. eds: Perspectives on Social Media Use in the Language Classroom. Current Issues and Future Developments. Dutch Journal of Applied Linguistics. 4, (2015).
    PUB
     
  • [7]
    2014 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935629
    Mynard, J., Ludwig, C. eds: Autonomy in Language Learning. Tools, tasks and environments. IATEFL, Faversham, Kent (2014).
    PUB
     
  • [6]
    2014 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935630
    Burkert, A., Dam, L., Ludwig, C. eds: The answer is autonomy. Issues in language teaching and learning. Selected papers from the LASIG conference at treffpunkt Sprachen in Graz, Austria. Candlin & Mynard Epublishing, Hongkong (2014).
    PUB
     
  • [5]
    2013 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935627
    Eisenmann, M., Hempel, M., Ludwig, C. eds: Medien und Interkulturalität im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration und Konstruktion. Universitätsverlag Rhein Ruhr, Duisburg (2013).
    PUB
     
  • [4]
    2013 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935628
    Ludwig, C., Pointner, F.E. eds: Teaching Comics in the Foreign Language Classroom. WVT-Handbücher zur Literatur- und Kulturdidaktik, 4. Wissenschaftlicher Verlag Trier, Trier (2013).
    PUB
     
  • [3]
    2012 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935626
    Kersten, S., Ludwig, C., Meer, D., Rüschoff, B. eds: Language Learning and Language Use - Applied Linguistics Approaches. Selected Papers from the 3rd Junior Research Meeting of Applied Linguistics. Universitätsverlag Rhein Ruhr, Duisburg (2012).
    PUB
     
  • [2]
    2012 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935625
    Ludwig, C., Mynard, J. eds: Autonomy in language learning: Advising in action. IATEFL, Canterbury (2012).
    PUB
     
  • [1]
    2010 | Monographie | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2935623
    Ludwig, C.: Between advancement and reinvention. An autonomous classroom environment at Ådalens Privatskole, Denmark? – A case study. (Unpublished).
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung