12 Publikationen

Alle markieren

  • [12]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935635
    Eisenmann M, Ludwig C, eds. Queer Beats. Gender and Literature in the EFL Classroom. Anglo-amerikanische Studien . Vol 57. Frankfurt am Main: Peter Lang; 2018.
    PUB
     
  • [11]
    2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935624
    Ludwig C. The Construction of Gender Identities in Alison Bechdel’s (Autobio)graphic Writings. Rites de Passage. Anglo-amerikanische Studien . Vol 52. Berlin ; Bern ; Wien: Peter Lang; 2018.
    PUB
     
  • [10]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935633
    Ludwig C, Pinter A, Van de Poel K, Smits TFH, Tassinari MG, Ruelens E, eds. Fostering learner autonomy. Learners, Teachers and Researchers in Action . Autonomous Language Learning. Vol 9. UK: Candlin & Mynard Epublishing; 2018.
    PUB
     
  • [9]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935636
    Ludwig C, Mauro-Schröder N, eds. "Tell freedom I said hello". Issues in contemporary young adult dystopian fiction. Anglistik & Englischunterricht . Vol 88. Heidelberg: Winter; 2018.
    PUB
     
  • [8]
    2015 | Sonderausgabe Zeitschrift | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935632
    Ludwig C, Van de Poel K, eds. Perspectives on Social Media Use in the Language Classroom. Current Issues and Future Developments. Dutch Journal of Applied Linguistics. 2015;4(2).
    PUB
     
  • [7]
    2014 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935629
    Mynard J, Ludwig C, eds. Autonomy in Language Learning. Tools, tasks and environments. Faversham, Kent: IATEFL; 2014.
    PUB
     
  • [6]
    2014 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935630
    Burkert A, Dam L, Ludwig C, eds. The answer is autonomy. Issues in language teaching and learning. Selected papers from the LASIG conference at treffpunkt Sprachen in Graz, Austria. Hongkong: Candlin & Mynard Epublishing; 2014.
    PUB
     
  • [5]
    2013 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935627
    Eisenmann M, Hempel M, Ludwig C, eds. Medien und Interkulturalität im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration und Konstruktion. Duisburg: Universitätsverlag Rhein Ruhr; 2013.
    PUB
     
  • [4]
    2013 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935628
    Ludwig C, Pointner FE, eds. Teaching Comics in the Foreign Language Classroom. WVT-Handbücher zur Literatur- und Kulturdidaktik. Vol 4. Trier: Wissenschaftlicher Verlag Trier; 2013.
    PUB
     
  • [3]
    2012 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935626
    Kersten S, Ludwig C, Meer D, Rüschoff B, eds. Language Learning and Language Use - Applied Linguistics Approaches. Selected Papers from the 3rd Junior Research Meeting of Applied Linguistics. Duisburg: Universitätsverlag Rhein Ruhr; 2012.
    PUB
     
  • [2]
    2012 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935625
    Ludwig C, Mynard J, eds. Autonomy in language learning: Advising in action. Canterbury: IATEFL; 2012.
    PUB
     
  • [1]
    2010 | Monographie | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2935623
    Ludwig C. Between advancement and reinvention. An autonomous classroom environment at Ådalens Privatskole, Denmark? – A case study.; Unpublished.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung