12 Publikationen

Alle markieren

  • [12]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935635
    Queer Beats. Gender and Literature in the EFL Classroom ( Anglo-amerikanische Studien ). (2018). Queer Beats. Gender and Literature in the EFL Classroom ( Anglo-amerikanische Studien ). (M. Eisenmann & C. Ludwig, Hrsg.). Frankfurt am Main: Peter Lang.
    PUB
     
  • [11]
    2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935624
    Ludwig, C. (2018). The Construction of Gender Identities in Alison Bechdel’s (Autobio)graphic Writings. Rites de Passage ( Anglo-amerikanische Studien ). Berlin ; Bern ; Wien: Peter Lang.
    PUB
     
  • [10]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935633
    Fostering learner autonomy. Learners, Teachers and Researchers in Action (Autonomous Language Learning). (2018). Fostering learner autonomy. Learners, Teachers and Researchers in Action (Autonomous Language Learning). (C. Ludwig, A. Pinter, K. Van de Poel, T.F.H. Smits, M.G. Tassinari & E. Ruelens, Hrsg.). UK: Candlin & Mynard Epublishing.
    PUB
     
  • [9]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935636
    "Tell freedom I said hello". Issues in contemporary young adult dystopian fiction ( Anglistik & Englischunterricht ). (2018). "Tell freedom I said hello". Issues in contemporary young adult dystopian fiction ( Anglistik & Englischunterricht ). (C. Ludwig & N. Mauro-Schröder, Hrsg.). Heidelberg: Winter.
    PUB
     
  • [8]
    2015 | Sonderausgabe Zeitschrift | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935632
    Perspectives on Social Media Use in the Language Classroom. Current Issues and Future Developments. (2015). Perspectives on Social Media Use in the Language Classroom. Current Issues and Future Developments. (C. Ludwig & K. Van de Poel, Hrsg.)Dutch Journal of Applied Linguistics, 4(2). Benjamins.
    PUB
     
  • [7]
    2014 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935629
    Autonomy in Language Learning. Tools, tasks and environments. (2014). Autonomy in Language Learning. Tools, tasks and environments. (J. Mynard & C. Ludwig, Hrsg.). Faversham, Kent: IATEFL.
    PUB
     
  • [6]
    2014 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935630
    The answer is autonomy. Issues in language teaching and learning. Selected papers from the LASIG conference at treffpunkt Sprachen in Graz, Austria. (2014). The answer is autonomy. Issues in language teaching and learning. Selected papers from the LASIG conference at treffpunkt Sprachen in Graz, Austria. (A. Burkert, L. Dam & C. Ludwig, Hrsg.). Hongkong: Candlin & Mynard Epublishing.
    PUB
     
  • [5]
    2013 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935627
    Medien und Interkulturalität im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration und Konstruktion. (2013). Medien und Interkulturalität im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration und Konstruktion. (M. Eisenmann, M. Hempel & C. Ludwig, Hrsg.). Duisburg: Universitätsverlag Rhein Ruhr.
    PUB
     
  • [4]
    2013 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935628
    Teaching Comics in the Foreign Language Classroom ( WVT-Handbücher zur Literatur- und Kulturdidaktik). (2013). Teaching Comics in the Foreign Language Classroom ( WVT-Handbücher zur Literatur- und Kulturdidaktik). (C. Ludwig & F.E. Pointner, Hrsg.). Trier: Wissenschaftlicher Verlag Trier.
    PUB
     
  • [3]
    2012 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935626
    Language Learning and Language Use - Applied Linguistics Approaches. Selected Papers from the 3rd Junior Research Meeting of Applied Linguistics. (2012). Language Learning and Language Use - Applied Linguistics Approaches. Selected Papers from the 3rd Junior Research Meeting of Applied Linguistics. (S. Kersten, C. Ludwig, D. Meer & B. Rüschoff, Hrsg.). Duisburg: Universitätsverlag Rhein Ruhr.
    PUB
     
  • [2]
    2012 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935625
    Autonomy in language learning: Advising in action. (2012). Autonomy in language learning: Advising in action. (C. Ludwig & J. Mynard, Hrsg.). Canterbury: IATEFL.
    PUB
     
  • [1]
    2010 | Monographie | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2935623
    Ludwig, C. (Unpublished). Between advancement and reinvention. An autonomous classroom environment at Ådalens Privatskole, Denmark? – A case study.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung