12 Publikationen

Alle markieren

  • [12]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935635
    M. Eisenmann and C. Ludwig, eds., Queer Beats. Gender and Literature in the EFL Classroom, Anglo-amerikanische Studien , vol. 57, Frankfurt am Main: Peter Lang, 2018.
    PUB
     
  • [11]
    2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935624
    C. Ludwig, The Construction of Gender Identities in Alison Bechdel’s (Autobio)graphic Writings. Rites de Passage, Anglo-amerikanische Studien , vol. 52, Berlin ; Bern ; Wien: Peter Lang, 2018.
    PUB
     
  • [10]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935633
    C. Ludwig, et al., eds., Fostering learner autonomy. Learners, Teachers and Researchers in Action , Autonomous Language Learning, vol. 9, UK: Candlin & Mynard Epublishing, 2018.
    PUB
     
  • [9]
    2018 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935636
    C. Ludwig and N. Mauro-Schröder, eds., "Tell freedom I said hello". Issues in contemporary young adult dystopian fiction, Anglistik & Englischunterricht , vol. 88, Heidelberg: Winter, 2018.
    PUB
     
  • [8]
    2015 | Sonderausgabe Zeitschrift | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935632
    C. Ludwig and K. Van de Poel, eds., “Perspectives on Social Media Use in the Language Classroom. Current Issues and Future Developments”, Dutch Journal of Applied Linguistics, vol. 4, 2015.
    PUB
     
  • [7]
    2014 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935629
    J. Mynard and C. Ludwig, eds., Autonomy in Language Learning. Tools, tasks and environments, Faversham, Kent: IATEFL, 2014.
    PUB
     
  • [6]
    2014 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935630
    A. Burkert, L. Dam, and C. Ludwig, eds., The answer is autonomy. Issues in language teaching and learning. Selected papers from the LASIG conference at treffpunkt Sprachen in Graz, Austria, Hongkong: Candlin & Mynard Epublishing, 2014.
    PUB
     
  • [5]
    2013 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935627
    M. Eisenmann, M. Hempel, and C. Ludwig, eds., Medien und Interkulturalität im Fremdsprachenunterricht: Zwischen Autonomie, Kollaboration und Konstruktion, Duisburg: Universitätsverlag Rhein Ruhr, 2013.
    PUB
     
  • [4]
    2013 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935628
    C. Ludwig and F.E. Pointner, eds., Teaching Comics in the Foreign Language Classroom, WVT-Handbücher zur Literatur- und Kulturdidaktik, vol. 4, Trier: Wissenschaftlicher Verlag Trier, 2013.
    PUB
     
  • [3]
    2012 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935626
    S. Kersten, et al., eds., Language Learning and Language Use - Applied Linguistics Approaches. Selected Papers from the 3rd Junior Research Meeting of Applied Linguistics, Duisburg: Universitätsverlag Rhein Ruhr, 2012.
    PUB
     
  • [2]
    2012 | Herausgeber*in Sammelwerk | Veröffentlicht | PUB-ID: 2935625
    C. Ludwig and J. Mynard, eds., Autonomy in language learning: Advising in action, Canterbury: IATEFL, 2012.
    PUB
     
  • [1]
    2010 | Monographie | Unveröffentlicht | PUB-ID: 2935623
    C. Ludwig, Between advancement and reinvention. An autonomous classroom environment at Ådalens Privatskole, Denmark? – A case study, Unpublished.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung