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    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2967258
    Klostermann, J.; Meißner, M.; Max, A.; Decker, R. (2023): Presentation of Celebrities’ Private Lives through Visual Social Media Journal of Business Research,156:113524
    PUB | DOI | WoS
     
  • [8]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2981215 OA
    Klostermann, J.; Hinze, T. K.; Völckner, F.; Kupfer, A. - K.; Schwerdtfeger, R. (2023): Avengers, assemble! A network-based contingency analysis of spillover effects in multi-brand alliances Journal of the Academy of Marketing Science
    PUB | PDF | DOI | Download (ext.)
     
  • [7]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2962614
    Bilstein, N.; Verlegh, P. W. J.; Klostermann, J.; Akpinar, E. (2022): Better together: involving consumers in the ideation, creation and dissemination of transformative value Journal of Service Management,33:(4/5): 520-530.
    PUB | DOI | Download (ext.) | WoS
     
  • [6]
    2022 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2960730 OA
    Klostermann, J. (2022): Essays on brand-related user-generated content in online social networks. Bielefeld: Universität Bielefeld.
    PUB | PDF
     
  • [5]
    2021 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2953097
    Klostermann, J.; Meißner, M.; Max, A.; Decker, R. (2021): How can celebrities become popular on social media? The importance of self-disclosure and endorsement. In: Proceedings of the 50th European Marketing Academy (EMAC) Conference.
    PUB
     
  • [4]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2958277
    Klostermann, J.; Hydock, C.; Decker, R. (2021): The effect of corporate political advocacy on brand perception: an event study analysis Journal of Product and Brand Management
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
    Klostermann, J.; Plumeyer, A.; Böger, D.; Decker, R. (2018): Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data International Journal of Research in Marketing,35:(4): 538-556.
    PUB | DOI | WoS
     
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    2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
    Klostermann, J.; Plumeyer, A.; Böger, D.; Decker, R. (2018): Combining Visual and Textual User-Generated Content to Capture Brand Perceptions. In: Proceedings of the AMA Summer Academic Conference. (29). S. DS19-DS20.
    PUB
     
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    2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918563
    Klostermann, J.; Plumeyer, A.; Decker, R. (2018): Deriving Brand Associative Networks from Instagram. In: Proceedings of the 47th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC).
    PUB
     

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