Essays on brand-related user-generated content in online social networks

Klostermann J (2022)
Bielefeld: Universität Bielefeld.

Bielefelder E-Dissertation | Englisch
 
Download
OA 4.25 MB
Gutachter*in / Betreuer*in
Jahr
2022
Seite(n)
258
Page URI
https://pub.uni-bielefeld.de/record/2960730

Zitieren

Klostermann J. Essays on brand-related user-generated content in online social networks. Bielefeld: Universität Bielefeld; 2022.
Klostermann, J. (2022). Essays on brand-related user-generated content in online social networks. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Klostermann, Jan. 2022. Essays on brand-related user-generated content in online social networks. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Klostermann, J. (2022). Essays on brand-related user-generated content in online social networks. Bielefeld: Universität Bielefeld.
Klostermann, J., 2022. Essays on brand-related user-generated content in online social networks, Bielefeld: Universität Bielefeld.
J. Klostermann, Essays on brand-related user-generated content in online social networks, Bielefeld: Universität Bielefeld, 2022.
Klostermann, J.: Essays on brand-related user-generated content in online social networks. Universität Bielefeld, Bielefeld (2022).
Klostermann, Jan. Essays on brand-related user-generated content in online social networks. Bielefeld: Universität Bielefeld, 2022.
Alle Dateien verfügbar unter der/den folgenden Lizenz(en):
Creative Commons Namensnennung - Nicht kommerziell - Keine Bearbeitungen 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0):
Volltext(e)
Access Level
OA Open Access
Zuletzt Hochgeladen
2022-01-27T13:35:55Z
MD5 Prüfsumme
af9ea7b4899ab64fa8561cc86cabe178


Export

Markieren/ Markierung löschen
Markierte Publikationen

Open Data PUB

Suchen in

Google Scholar