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    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2967258
    J. Klostermann, M. Meißner, A. Max, and R. Decker, “Presentation of Celebrities’ Private Lives through Visual Social Media”, Journal of Business Research, 2023, 156, : 113524.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [8]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2981215 OA
    J. Klostermann, T. K. Hinze, F. Völckner, A. - K. Kupfer, and R. Schwerdtfeger, “Avengers, assemble! A network-based contingency analysis of spillover effects in multi-brand alliances”, Journal of the Academy of Marketing Science, 2023.
    PUB | PDF | DOI | Download (ext.)
     
  • [7]
    2022 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2962614
    N. Bilstein, P. W. J. Verlegh, J. Klostermann, and E. Akpinar, “Better together: involving consumers in the ideation, creation and dissemination of transformative value”, Journal of Service Management, 2022, 33, 520-530.
    PUB | DOI | Download (ext.) | WoS
     
  • [6]
    2022 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2960730 OA
    J. Klostermann, Essays on brand-related user-generated content in online social networks, Universität Bielefeld, Bielefeld, 2022.
    PUB | PDF
     
  • [5]
    2021 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2953097
    J. Klostermann, M. Meißner, A. Max, and R. Decker, in Proceedings of the 50th European Marketing Academy (EMAC) Conference, 2021.
    PUB
     
  • [4]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2958277
    J. Klostermann, C. Hydock, and R. Decker, “The effect of corporate political advocacy on brand perception: an event study analysis”, Journal of Product and Brand Management , 2021.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2930294
    J. Klostermann, A. Plumeyer, D. Böger, and R. Decker, “Extracting Brand Information from Social Networks. Integrating Image, Text, and Social Tagging Data”, International Journal of Research in Marketing, 2018, 35, 538-556.
    PUB | DOI | WoS
     
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    2018 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919675
    J. Klostermann, A. Plumeyer, D. Böger, and R. Decker, in Proceedings of the AMA Summer Academic Conference, 2018, p. DS19-DS20.
    PUB
     
  • [1]
    2018 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2918563
    J. Klostermann, A. Plumeyer, and R. Decker, in Proceedings of the 47th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC), 2018.
    PUB
     

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