2 Publikationen

Alle markieren

[2]
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2950298 OA PUB | Dateien verfügbar | DOI
 
[1]
2020 | Konferenzbeitrag | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2943657
Co-Teaching Mathematics in an Inclusive Classroom: Challenges for Collaboration of a Primary and a Special Education Teacher
Jütte H, Lüken M (2020)
In: Teachers of Mathematics Working and Learning in Collaborative Groups. Borko H, Potari D (Eds); ICMI STUDY 25 Conference Proceedings. Berlin: International Mathematical Union : 476-483.
PUB | Download (ext.)
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung

2 Publikationen

Alle markieren

[2]
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2950298 OA PUB | Dateien verfügbar | DOI
 
[1]
2020 | Konferenzbeitrag | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2943657
Co-Teaching Mathematics in an Inclusive Classroom: Challenges for Collaboration of a Primary and a Special Education Teacher
Jütte H, Lüken M (2020)
In: Teachers of Mathematics Working and Learning in Collaborative Groups. Borko H, Potari D (Eds); ICMI STUDY 25 Conference Proceedings. Berlin: International Mathematical Union : 476-483.
PUB | Download (ext.)
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung