3 Publikationen
-
2021 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2957015Schröder, L.; Vereenooghe, L. (2021): PSYCHOLOGY STUDENTS' EDUCATION, EXPERIENCES AND ATTITUDES TOWARDS PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES. In: 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability. Hoboken: Wiley. (Journal of Intellectual Disability Research, 65). S. 709-710.PUB | WoS
-
2021 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2957028Schröder, L.; Vereenooghe, L. (2021): PSYCHOLOGY STUDENTS' ATTITUDES TOWARD PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES: ADAPTION AND VALIDATION OF THE G-MAS-P. In: 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability. Hoboken: Wiley. (Journal of Intellectual Disability Research, 65). S. 758.PUB | WoS
-
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2950213Schröder, L.; Vereenooghe, L. (2020): „Mixed-methods“-Studie zu Barrieren in der ambulanten Psychotherapie von Gehörlosen. Rahmenbedingungen der Psychotherapie und Umgang mit Therapieanfragen aus Sicht der Psychotherapeut*innen Psychotherapeut,66:(1): 62-69.PUB | PDF | DOI | WoS