3 Publikationen
-
2021 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2957015Schröder, L., & Vereenooghe, L. (2021). PSYCHOLOGY STUDENTS' EDUCATION, EXPERIENCES AND ATTITUDES TOWARDS PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES. 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability, Journal of Intellectual Disability Research, 65, 709-710. Hoboken: Wiley.PUB | WoS
-
2021 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2957028Schröder, L., & Vereenooghe, L. (2021). PSYCHOLOGY STUDENTS' ATTITUDES TOWARD PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES: ADAPTION AND VALIDATION OF THE G-MAS-P. 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability, Journal of Intellectual Disability Research, 65, 758. Hoboken: Wiley.PUB | WoS
-
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2950213Schröder, L., & Vereenooghe, L. (2020). „Mixed-methods“-Studie zu Barrieren in der ambulanten Psychotherapie von Gehörlosen. Rahmenbedingungen der Psychotherapie und Umgang mit Therapieanfragen aus Sicht der Psychotherapeut*innen. Psychotherapeut, 66(1), 62-69. https://doi.org/10.1007/s00278-020-00476-0PUB | PDF | DOI | WoS