3 Publikationen
-
2021 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2957015Schröder, Luise, and Vereenooghe, Leen. “PSYCHOLOGY STUDENTS' EDUCATION, EXPERIENCES AND ATTITUDES TOWARDS PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES”. 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability. Hoboken: Wiley, 2021.Vol. 65. Journal of Intellectual Disability Research. 709-710.PUB | WoS
-
2021 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2957028Schröder, Luise, and Vereenooghe, Leen. “PSYCHOLOGY STUDENTS' ATTITUDES TOWARD PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES: ADAPTION AND VALIDATION OF THE G-MAS-P”. 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability. Hoboken: Wiley, 2021.Vol. 65. Journal of Intellectual Disability Research. 758.PUB | WoS
-
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2950213Schröder, Luise, and Vereenooghe, Leen. “„Mixed-methods“-Studie zu Barrieren in der ambulanten Psychotherapie von Gehörlosen. Rahmenbedingungen der Psychotherapie und Umgang mit Therapieanfragen aus Sicht der Psychotherapeut*innen”. Psychotherapeut 66.1 (2020): 62-69.PUB | PDF | DOI | WoS