3 Publikationen
-
2021 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2957015Schröder, L. & Vereenooghe, L. (2021). PSYCHOLOGY STUDENTS' EDUCATION, EXPERIENCES AND ATTITUDES TOWARDS PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES (Journal of Intellectual Disability Research). 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability (S. 709-710). Hoboken: Wiley.
-
2021 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2957028Schröder, L. & Vereenooghe, L. (2021). PSYCHOLOGY STUDENTS' ATTITUDES TOWARD PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES: ADAPTION AND VALIDATION OF THE G-MAS-P (Journal of Intellectual Disability Research). 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability (S. 758). Hoboken: Wiley.
-
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2950213Schröder, L. & Vereenooghe, L. (2020). „Mixed-methods“-Studie zu Barrieren in der ambulanten Psychotherapie von Gehörlosen. Rahmenbedingungen der Psychotherapie und Umgang mit Therapieanfragen aus Sicht der Psychotherapeut*innen. Psychotherapeut, 66(1), 62-69. Springer. doi:10.1007/s00278-020-00476-0.