3 Publikationen
-
2021 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2957015Schröder, L., and Vereenooghe, L. (2021). “PSYCHOLOGY STUDENTS' EDUCATION, EXPERIENCES AND ATTITUDES TOWARDS PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES” in 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability Journal of Intellectual Disability Research, vol. 65, (Hoboken: Wiley), 709-710.PUB | WoS
-
2021 | Kurzbeitrag Konferenz / Poster | Veröffentlicht | PUB-ID: 2957028Schröder, L., and Vereenooghe, L. (2021). “PSYCHOLOGY STUDENTS' ATTITUDES TOWARD PEOPLE WITH INTELLECTUAL DISABILITIES: ADAPTION AND VALIDATION OF THE G-MAS-P” in 13th European Congress of Mental Health in Intellectual Disability Journal of Intellectual Disability Research, vol. 65, (Hoboken: Wiley), 758.PUB | WoS
-
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2950213Schröder, L., and Vereenooghe, L. (2020). „Mixed-methods“-Studie zu Barrieren in der ambulanten Psychotherapie von Gehörlosen. Rahmenbedingungen der Psychotherapie und Umgang mit Therapieanfragen aus Sicht der Psychotherapeut*innen. Psychotherapeut 66, 62-69.PUB | PDF | DOI | WoS