4 Publikationen

Alle markieren

  • [4]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2969849
    Weber, C.; Bebermeier, S.; Vereenooghe, L. (2023): Relationships and psychosocial aspects in inclusive secondary schools in Germany European Journal of Special Needs Education
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2023 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2968389 OA
    Weber, C. (2023): Beziehungen und psychosoziale Aspekte in inklusiven Sekundarstufenklassen: Können Restorative Practices zu einer Verbesserung beitragen?. Bielefeld: Universität Bielefeld.
    PUB | PDF | DOI
     
  • [2]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2956880 OA
    Weber, C.; Rehder, M.; Vereenooghe, L. (2021): Student-Reported Classroom Climate Pre and Post Teacher Training in Restorative Practices Frontiers in Education,6: 719357.
    PUB | PDF | DOI | WoS
     
  • [1]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2968561
    Weber, C.; Vereenooghe, L. (2020): Reducing conflicts in school environments using restorative practices: A systematic review International Journal of Educational Research Open,1:100009
    PUB | DOI
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung