4 Publikationen

Alle markieren

  • [4]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2969849
    Weber, Constanze, Bebermeier, Sarah, and Vereenooghe, Leen. “Relationships and psychosocial aspects in inclusive secondary schools in Germany”. European Journal of Special Needs Education (2023).
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2023 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2968389 OA
    Weber, Constanze. Beziehungen und psychosoziale Aspekte in inklusiven Sekundarstufenklassen: Können Restorative Practices zu einer Verbesserung beitragen?. Bielefeld: Universität Bielefeld, 2023.
    PUB | PDF | DOI
     
  • [2]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2956880 OA
    Weber, Constanze, Rehder, Merle, and Vereenooghe, Leen. “Student-Reported Classroom Climate Pre and Post Teacher Training in Restorative Practices”. Frontiers in Education 6 (2021): 719357.
    PUB | PDF | DOI | WoS
     
  • [1]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2968561
    Weber, Constanze, and Vereenooghe, Leen. “Reducing conflicts in school environments using restorative practices: A systematic review”. International Journal of Educational Research Open 1 (2020): 100009.
    PUB | DOI
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung