4 Publikationen

Alle markieren

  • [4]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2969849
    Weber, C., Bebermeier, S., & Vereenooghe, L. (2023). Relationships and psychosocial aspects in inclusive secondary schools in Germany. European Journal of Special Needs Education. https://doi.org/10.1080/08856257.2023.2185857
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2023 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2968389 OA
    Weber, C. (2023). Beziehungen und psychosoziale Aspekte in inklusiven Sekundarstufenklassen: Können Restorative Practices zu einer Verbesserung beitragen?. Bielefeld: Universität Bielefeld. https://doi.org/10.4119/unibi/2968389
    PUB | PDF | DOI
     
  • [2]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2956880 OA
    Weber, C., Rehder, M., & Vereenooghe, L. (2021). Student-Reported Classroom Climate Pre and Post Teacher Training in Restorative Practices. Frontiers in Education, 6, 719357. https://doi.org/10.3389/feduc.2021.719357
    PUB | PDF | DOI | WoS
     
  • [1]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2968561
    Weber, C., & Vereenooghe, L. (2020). Reducing conflicts in school environments using restorative practices: A systematic review. International Journal of Educational Research Open, 1, 100009. https://doi.org/10.1016/j.ijedro.2020.100009
    PUB | DOI
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung