4 Publikationen
-
2023 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2969849Relationships and psychosocial aspects in inclusive secondary schools in GermanyPUB | DOI | WoS
Weber, Constanze, Relationships and psychosocial aspects in inclusive secondary schools in Germany. European Journal of Special Needs Education (). , 2023 -
2023 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2968389Beziehungen und psychosoziale Aspekte in inklusiven Sekundarstufenklassen: Können Restorative Practices zu einer Verbesserung beitragen?PUB | PDF | DOI
Weber, Constanze, Beziehungen und psychosoziale Aspekte in inklusiven Sekundarstufenklassen: Können Restorative Practices zu einer Verbesserung beitragen?. (). Bielefeld, 2023 -
2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2956880Student-Reported Classroom Climate Pre and Post Teacher Training in Restorative PracticesPUB | PDF | DOI | WoS
Weber, Constanze, Student-Reported Classroom Climate Pre and Post Teacher Training in Restorative Practices. Frontiers in Education 6 (). , 2021 -
2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2968561Reducing conflicts in school environments using restorative practices: A systematic reviewPUB | DOI
Weber, Constanze, Reducing conflicts in school environments using restorative practices: A systematic review. International Journal of Educational Research Open 1 (). , 2020