4 Publikationen

Alle markieren

  • [4]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2969849
    Weber C, Bebermeier S, Vereenooghe L. Relationships and psychosocial aspects in inclusive secondary schools in Germany. European Journal of Special Needs Education. 2023.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2023 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2968389 OA
    Weber C. Beziehungen und psychosoziale Aspekte in inklusiven Sekundarstufenklassen: Können Restorative Practices zu einer Verbesserung beitragen?. Bielefeld: Universität Bielefeld; 2023.
    PUB | PDF | DOI
     
  • [2]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2956880 OA
    Weber C, Rehder M, Vereenooghe L. Student-Reported Classroom Climate Pre and Post Teacher Training in Restorative Practices. Frontiers in Education. 2021;6:719357.
    PUB | PDF | DOI | WoS
     
  • [1]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2968561
    Weber C, Vereenooghe L. Reducing conflicts in school environments using restorative practices: A systematic review. International Journal of Educational Research Open. 2020;1: 100009.
    PUB | DOI
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung