4 Publikationen

Alle markieren

  • [4]
    2023 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2969849
    C. Weber, S. Bebermeier, and L. Vereenooghe, “Relationships and psychosocial aspects in inclusive secondary schools in Germany”, European Journal of Special Needs Education, 2023.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [3]
    2023 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2968389 OA
    C. Weber, Beziehungen und psychosoziale Aspekte in inklusiven Sekundarstufenklassen: Können Restorative Practices zu einer Verbesserung beitragen?, Universität Bielefeld, Bielefeld, 2023.
    PUB | PDF | DOI
     
  • [2]
    2021 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2956880 OA
    C. Weber, M. Rehder, and L. Vereenooghe, “Student-Reported Classroom Climate Pre and Post Teacher Training in Restorative Practices”, Frontiers in Education, 2021, 6, 719357.
    PUB | PDF | DOI | WoS
     
  • [1]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2968561
    C. Weber, and L. Vereenooghe, “Reducing conflicts in school environments using restorative practices: A systematic review”, International Journal of Educational Research Open, 2020, 1, : 100009.
    PUB | DOI
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung