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[3]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
Kaldewei, M.; Stummer, C. (2019): How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine. In: European Marketing Academy (EMAC) (Hrsg.): Proceedings of the 48th EMAC Conference.
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[2]
2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
Kaldewei, M. (2018): Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. Bielefeld: Universität Bielefeld.
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[1]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
Kaldewei, M.; Stummer, C. (2018): Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung,70:(4): 315-349.
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Kaldewei, M.; Stummer, C. (2019): How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine. In: European Marketing Academy (EMAC) (Hrsg.): Proceedings of the 48th EMAC Conference.
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Kaldewei, M. (2018): Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. Bielefeld: Universität Bielefeld.
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Kaldewei, M.; Stummer, C. (2018): Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung,70:(4): 315-349.
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