3 Publikationen

Alle markieren

[3]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
Kaldewei, Maria, and Stummer, Christian. “How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine”. Proceedings of the 48th EMAC Conference. Ed. European Marketing Academy (EMAC). 2019.
PUB
 
[2]
2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
Kaldewei, Maria. Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. Bielefeld: Universität Bielefeld, 2018.
PUB
 
[1]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
Kaldewei, Maria, and Stummer, Christian. “Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung”. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung 70.4 (2018): 315-349.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: mla

Export / Einbettung

3 Publikationen

Alle markieren

[3]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
Kaldewei, Maria, and Stummer, Christian. “How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine”. Proceedings of the 48th EMAC Conference. Ed. European Marketing Academy (EMAC). 2019.
PUB
 
[2]
2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
Kaldewei, Maria. Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. Bielefeld: Universität Bielefeld, 2018.
PUB
 
[1]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
Kaldewei, Maria, and Stummer, Christian. “Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung”. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung 70.4 (2018): 315-349.
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: mla

Export / Einbettung