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    2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
    Kaldewei, M., Stummer, C.: How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine. In: European Marketing Academy (EMAC) (ed.) Proceedings of the 48th EMAC Conference. (2019).
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  • [2]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
    Kaldewei, M., Stummer, C.: Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung. 70, 315-349 (2018).
    PUB | DOI
     
  • [1]
    2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
    Kaldewei, M.: Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. Universität Bielefeld, Bielefeld (2018).
    PUB
     

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