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[3]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
Kaldewei, M., Stummer, C.: How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine. In: European Marketing Academy (EMAC) (ed.) Proceedings of the 48th EMAC Conference. (2019).
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[2]
2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
Kaldewei, M.: Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. Universität Bielefeld, Bielefeld (2018).
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[1]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
Kaldewei, M., Stummer, C.: Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung. 70, 315-349 (2018).
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Kaldewei, M., Stummer, C.: How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine. In: European Marketing Academy (EMAC) (ed.) Proceedings of the 48th EMAC Conference. (2019).
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Kaldewei, M., Stummer, C.: Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung. 70, 315-349 (2018).
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