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[3]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
Kaldewei M, Stummer C (2019)
How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine.
In: Proceedings of the 48th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC) (Ed);.
PUB
 
[2]
2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
Kaldewei M (2018)
Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things.
Bielefeld: Universität Bielefeld.
PUB
 
[1]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
Kaldewei M, Stummer C (2018)
Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung.
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung 70(4): 315-349.
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Kaldewei M, Stummer C (2019)
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In: Proceedings of the 48th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC) (Ed);.
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Kaldewei M (2018)
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Bielefeld: Universität Bielefeld.
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