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    2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
    Kaldewei M, Stummer C (2019)
    How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine.
    In: Proceedings of the 48th EMAC Conference. European Marketing Academy (EMAC) (Ed);.
    PUB | Download (ext.)
     
  • [2]
    2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
    Kaldewei M, Stummer C (2018)
    Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung.
    Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung 70(4): 315-349.
    PUB | DOI
     
  • [1]
    2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
    Kaldewei M (2018)
    Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things.
    Bielefeld: Universität Bielefeld.
    PUB
     

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