3 Publikationen
-
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machinePUB | Download (ext.)
Kaldewei, Maria, How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine. Proceedings of the 48th EMAC Conference (). , 2019 -
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die ProduktnutzungPUB | DOI
Kaldewei, Maria, Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung 70 (4). , 2018 -
2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart thingsPUB
Kaldewei, Maria, Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. (). Bielefeld, 2018