3 Publikationen

Alle markieren

[3]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine
Kaldewei, Maria, How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine. Proceedings of the 48th EMAC Conference (). , 2019
PUB
 
[2]
2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things
Kaldewei, Maria, Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. (). Bielefeld, 2018
PUB
 
[1]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung
Kaldewei, Maria, Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung 70 (4). , 2018
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: default

Export / Einbettung

3 Publikationen

Alle markieren

[3]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine
Kaldewei, Maria, How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine. Proceedings of the 48th EMAC Conference (). , 2019
PUB
 
[2]
2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things
Kaldewei, Maria, Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. (). Bielefeld, 2018
PUB
 
[1]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung
Kaldewei, Maria, Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung 70 (4). , 2018
PUB
 

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Zitationsstil: default

Export / Einbettung