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[3]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
M. Kaldewei and C. Stummer, “How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine”, Proceedings of the 48th EMAC Conference, European Marketing Academy (EMAC), ed., 2019.
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[2]
2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
M. Kaldewei, Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things, Bielefeld: Universität Bielefeld, 2018.
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[1]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
M. Kaldewei and C. Stummer, “Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung”, Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung, vol. 70, 2018, pp. 315-349.
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M. Kaldewei and C. Stummer, “How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine”, Proceedings of the 48th EMAC Conference, European Marketing Academy (EMAC), ed., 2019.
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M. Kaldewei, Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things, Bielefeld: Universität Bielefeld, 2018.
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M. Kaldewei and C. Stummer, “Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung”, Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung, vol. 70, 2018, pp. 315-349.
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