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[3]
2019 | Konferenzbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2919460
Kaldewei M, Stummer C. How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine. In: European Marketing Academy (EMAC), ed. Proceedings of the 48th EMAC Conference. 2019.
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[2]
2018 | Dissertation | Veröffentlicht | PUB-ID: 2934348
Kaldewei M. Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. Bielefeld: Universität Bielefeld; 2018.
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[1]
2018 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2920201
Kaldewei M, Stummer C. Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung. 2018;70(4):315-349.
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Kaldewei M, Stummer C. How product intelligence and brand affect consumption value and intended usage. Evidence from a smart washing machine. In: European Marketing Academy (EMAC), ed. Proceedings of the 48th EMAC Conference. 2019.
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Kaldewei M. Is smart always better? Investigating consumers' attitudes, consumption values, and behavioral usage intentions toward smart things. Bielefeld: Universität Bielefeld; 2018.
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Kaldewei M, Stummer C. Der Einfluss der Produktintelligenz auf den Konsumentennutzen und die Produktnutzung. Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung. 2018;70(4):315-349.
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