3 Publikationen

Alle markieren

  • [3]
    2015 | Sammelwerksbeitrag | Veröffentlicht | PUB-ID: 2700496
    M. Schwinger, E. Wild, B. Lütje-Klose, C. Grunschel, D. Stranghöner, S. Yotyodying, R. Baumanns, J. Gorges, B. Serke, C. Pazen, et al., in Inklusion von Schülerinnen und Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf in Schulleistungserhebungen (Eds.: P. Kuhl, P. Stanat, B. Lütje-Klose, C. Gresch, H.A. Patel, M. Prenzel), Springer Vs, Wiesbaden, 2015, p. 273-300.
    PUB | DOI
     
  • [2]
    2014 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2697454
    S. Yotyodying, and E. Wild, “Antecedents of different qualities of home-based parental involvement: Findings from a cross-cultural study in Germany and Thailand”, Learning Culture and Social Interaction, 2014, 3, 98-110.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [1]
    2012 | Bielefelder E-Dissertation | PUB-ID: 2508819 OA
    S. Yotyodying, The quality of home-based parental involvement : antecedents and consequences in German and Thai families, Bielefeld University, Bielefeld, 2012.
    PUB | PDF
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung