7 Publikationen

Alle markieren

  • [7]
    2020 | Zeitschriftenaufsatz | E-Veröff. vor dem Druck | PUB-ID: 2946126 OA
    S. Hiller, S. Rumann, K. Berthold, and J. Roelle, “Example-based learning: should learners receive closed-book or open-book self-explanation prompts?”, Instructional Science , 2020, 48, 623–649.
    PUB | PDF | DOI | WoS
     
  • [6]
    2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909259
    S. Hiller, J. Roelle, K. Berthold, and S. Rumann, 2017.
    PUB
     
  • [5]
    2017 | Zeitschriftenaufsatz | Veröffentlicht | PUB-ID: 2908371
    J. Roelle, S. Hiller, K. Berthold, and S. Rumann, “Example-based learning: The benefits of prompting organization before providing examples”, Learning and Instruction, 2017, 49, 1-12.
    PUB | DOI | WoS
     
  • [4]
    2017 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2910697
    S. Hiller, S. Rumann, K. Berthold, and J. Roelle, 2017.
    PUB
     
  • [3]
    2016 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909250
    S. Hiller, J. Roelle, and K. Berthold, 2016.
    PUB
     
  • [2]
    2016 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909255
    S. Hiller, J. Roelle, and K. Berthold, 2016.
    PUB
     
  • [1]
    2016 | Konferenzbeitrag | PUB-ID: 2909253
    S. Hiller, J. Roelle, and K. Berthold, 2016.
    PUB
     

Suche

Publikationen filtern

Darstellung / Sortierung

Export / Einbettung